Jer med lange cyklusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.798 visninger
17 svar
2 synes godt om
11. april 2013

mpr

HVORDAN HOLDER I DET UD?! O_O

Jeg havde min sidste cyklus som varede lige præcis 87 dage før frøken rød valgte at kigge forbi.. øv øv altså.. Og nu er jeg igang med en ny cyklus og det er nu 42 dage siden min sidste menstruations første dag >_< ihh altså hvor bliver man dog utoldmodig... Jeg har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning og har ikke råd til at bruge penge på ægløsnings test til 3 måneder i streg (en hver dag) pr gang vi skal prøve... 

Hvordan får i tiden til at gå når i ikke har en bestemt dag den lige kommer på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

B&J

håber da du har været ved lægen og rundt om dit problem, for det er da godt nok ikke nemt der er ikke sådan midt i det hele hvor du får ekstra udflåd hvor er mere klisteret evt. hvidt????

Anmeld

11. april 2013

isabellasmor

Chel1992 skriver:

Jeg havde min sidste cyklus som varede lige præcis 87 dage før frøken rød valgte at kigge forbi.. øv øv altså.. Og nu er jeg igang med en ny cyklus og det er nu 42 dage siden min sidste menstruations første dag >_< ihh altså hvor bliver man dog utoldmodig... Jeg har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning og har ikke råd til at bruge penge på ægløsnings test til 3 måneder i streg (en hver dag) pr gang vi skal prøve... 

Jeg har også meget lange cyklusser, jeg skal så til lægen her d. 17, for jeg er mega bekymret altså  Hvorvidt jeg har ægløsning osv... det er forfærdeligt, især fordi jeg hele tiden dunker mig selv i hovedet, hvad nu hvis det kun var et held at jeg fik min datter? Jeg vil jo så gerne give hende en,søskende altså... 

Når jeg havde vidst selv lige lidt at komme ud med, håber det ok 

Jeg føler med dig 

Anmeld

11. april 2013

mpr

B&J skriver:

håber da du har været ved lægen og rundt om dit problem, for det er da godt nok ikke nemt der er ikke sådan midt i det hele hvor du får ekstra udflåd hvor er mere klisteret evt. hvidt????

Jo men det sker bare mere end en gang så jeg er fuldstændig i tvivl om hvad det er der lige foregår ._. - har været ved lægen fordi jeg havde mistanke om PCO det var heldigvis ikke det

Anmeld

11. april 2013

mpr

isabellasmor skriver:

Jeg har også meget lange cyklusser, jeg skal så til lægen her d. 17, for jeg er mega bekymret altså  Hvorvidt jeg har ægløsning osv... det er forfærdeligt, især fordi jeg hele tiden dunker mig selv i hovedet, hvad nu hvis det kun var et held at jeg fik min datter? Jeg vil jo så gerne give hende en,søskende altså... 

Når jeg havde vidst selv lige lidt at komme ud med, håber det ok 

Jeg føler med dig 

Det er helt i orden at du kommer med dit eget, jeg har selv været til lægen og er nu egentlig bare sat i vente boks for fik taget en blodprøve for at tjekke for PCO men der var intet og nu skal jeg så vurdere mine cyklusser i det næste lange stykke tid før de vil se mig igen >_> man bliver lidt fustreret over at der intet sker ._.

Jeg nyder da min kærestes pige men jeg vil da gerne have min egen

Anmeld

11. april 2013

B&J

Chel1992 skriver:

Jo men det sker bare mere end en gang så jeg er fuldstændig i tvivl om hvad det er der lige foregår ._. - har været ved lægen fordi jeg havde mistanke om PCO det var heldigvis ikke det

nu er jeg dog på p-piller men på 10-11 dagen s¨å kommer min for fuld udblæsning... også mere ind det er sjovt... men håber du kan finde en løsning

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

Chel1992 skriver:

Mine cyklusser er oftest omkring 46 dage, men har også oplevet knap tre måneder.. Det er til at blive skør af...

Jeg ved ikke lige, hvordan man undgår at irriteres. Det gør man vel egentlig ikke, - man må jo bare leve med det.. Men det føles da unfair, at man når max 6-8 ægløsninger (chancer) på et år, mens andre har 12-14 stykker... 

Mine æg har til gengæld været SUPERÆG. Så måske der alligevel kan være en positiv gevinst ved lang cyklus..? 

Anmeld

11. april 2013

morlinen

Jeg tror bare at jeg har lært at acceptere det. Nu går jeg heller ikke og prøver at blive gravid, så det er jo nemt at sige  Men man kan jo ikke gøre hverken fra eller til uanset hvor meget det fylder i ens hovede.

Angående PCO - ikke for at gøre dig bekymret, men mine blodprøver viste heller ikke noget, men min gynækolog kunne se ved en indvendig scanning, at jeg havde en masse ægblærer, som aldrig var modnet. Så derfor havde jeg PCO. Er du blevet tjekket sådan?

Det kan virkelig være en hjælp at få det konstateret, for så kan du jo medicineres, så du ved, hvornår du har ægløsning. På den anden side, er det også rart ikke at skulle ind i den der fertilitetsbehandling-verden.

for dig!

Anmeld

11. april 2013

mpr

morlinen skriver:

Jeg tror bare at jeg har lært at acceptere det. Nu går jeg heller ikke og prøver at blive gravid, så det er jo nemt at sige  Men man kan jo ikke gøre hverken fra eller til uanset hvor meget det fylder i ens hovede.

Angående PCO - ikke for at gøre dig bekymret, men mine blodprøver viste heller ikke noget, men min gynækolog kunne se ved en indvendig scanning, at jeg havde en masse ægblærer, som aldrig var modnet. Så derfor havde jeg PCO. Er du blevet tjekket sådan?

Det kan virkelig være en hjælp at få det konstateret, for så kan du jo medicineres, så du ved, hvornår du har ægløsning. På den anden side, er det også rart ikke at skulle ind i den der fertilitetsbehandling-verden.

for dig!

Nej er ikke blevet undersøgt på den måde det skal jeg hvis der ikke sker noget over et længere stykke tid som sagt hun ville se hvordan mine cyklusser var inden jeg blev sendt af sted til det så der går lige lidt tid endnu..

Men vil helst være udenfor den verden bryder mig ikke om at skulle have hjælp eller skulle stikke ig selv med nåle for at få ægløsning

Anmeld

11. april 2013

mpr

Frk. Himmelblå skriver:

Mine cyklusser er oftest omkring 46 dage, men har også oplevet knap tre måneder.. Det er til at blive skør af...

Jeg ved ikke lige, hvordan man undgår at irriteres. Det gør man vel egentlig ikke, - man må jo bare leve med det.. Men det føles da unfair, at man når max 6-8 ægløsninger (chancer) på et år, mens andre har 12-14 stykker... 

Mine æg har til gengæld været SUPERÆG. Så måske der alligevel kan være en positiv gevinst ved lang cyklus..? 

Hehe jeg må håbe jeg også har nogle super æg et sted derinde

Men hvor er det da belastende ikke at kunne regne med noget.. Jeg har jo ingen ide om hvornår jeg eventuelt kunne være gravid og derved kunne teste for jeg kan ikke vide hvor lang cyklussen er.... Men ja det er da rart at der er andre med samme problem selvom det er træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.