jeg elsker ........... Livet. Elsker bare så meget... Mine drenge, mand, solen, mulighederne, sundhed, motion, mig selv, det jeg kan give og det jeg kan tage.
jeg hader............ Krig, hungerslød, afmagt, diktatur, det meste af det danske vejr, fluer.
det er irreterende naar.......... Jeg bliver angribet af tordenfluer, når jeg er ude at løbe om sommeren.
Bare hvis..... jeg kunne få taget hul på mine arbejdsambitioner og komme igang... Men ting tager tid og måske bliver det aldrig til noget...
i mit liv har jeg fortrudt at..... At jeg har såret og arret min bedste ven så dybt at det aldrig kan glemmes. Er nok det sværeste at tilgive sig selv.
min livret er... Åh elsker bare god mad, men flæskesteg ell and med sovs til. Uhmm....
jeg er stolt over ....... Mig selv og den udvikling, jeg har taget i de sidst årerækker. Er mega stolt af min store søn, som er den dygtigste i klassen til matematik. Er mega stolt af min mellemste søn, som er helt fantastisk til dansk og er total stolt af den minste søn, som er helt vild social. Er stolt af min fantastiske mand, som kæmper med at få en chefstilling og et familieliv til at kombinere og er stolt af mig selv fordi manden og jeg bare arbejder sammen om familie, arbejde, målene og livet.
En super hyggelig aften indeholder.... Take away mad ved sofaborden mens vi alle 5 ses 3 lejede film, hvor vi bare putter i hovedet og sidder oven i hinanden. Nogle falder i søvn og vågner op, andre putter bare...