jeg elsker ..........
.At sidde i haven om sommeren, lytte til plæneklippere i det fjerne og fuglekvidder, mens solen bider i mine kinder...
Bare sidde der i stilhed og nyde en iskold øl, hvor der danner sig store dug dråber på glasset, som samler sig under fingrene og løber ned og slipper i bunden... lander på mine shorts i store plamager, som hurtigt er bagt væk i heden...... suk....
jeg hader............
SNE!! det er pisse koldt... vådt... altid i vejen!! og hvidt (hadefarve nr 1) har 10 min kørsel til job.. men hvis det er rigtigt slemt, så skal jeg rydde sne i 1,5 time inden jeg får bilen ud og 45 minutters skildpaddekørsel til job, pga kommunen sparer på snerydning... nede på job skal jeg så rydde sne i 20 minutter og løbende hele dagen... spejlvend rutinen når jeg skal hjem igen 
det er irriterende når..........folk brokker sig over de samme ting i flere år...og man skal sidde og høre på det. Så fat det dog! jeg kan intet gøre! Er det træls, så ændre det! er det 110% umuligt at ændre så lær at lev med det... så bliver vi begge gladere 
Bare hvis.....vi får en enkel bebs, så har vi alt
prale prale prale 
i mit liv har jeg fortrudt at.....alle de chokolader jeg har ædt som har samleet renter og fylder godt på mave og røv...
min livret er... MAD!!! flæskesteg , stegt flæsk, pandekager, engelsk bøf, koldskål, melon.... ja bare mad!!! og mest af alt MAD JEG IKKE HAR STÅET OG KNOKLET FOR!!
jeg er stolt over ....... min mand, mit hus og min fede hund.
En super hyggelig aften indeholder.... Mad og gode venner. Eller en softice på Hals havn... eller en flaske rødvin i baren/køkkenet. Kaffe hos familien... en ædru tur i byen med åndsforladte artsfæller ... listen er laaaang
Anmeld