Hj.lavet forårsruller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

bøllen

Åh jeg tager det hele lidt på øjemål, men prøver

2 kyllingebryster, som skal koges først,

kvart hvidkål

1 peberfrugt

3 fed hvidløg

2 tsk grov chilli

10-15 stk feta

2 spsk Karrypasat

1 spsk karry

halv pakke pikantost (kommes i til sidst, så fyldet er lækkert snasket)

Det er vigtigt at kål, løg og peberfrugt er i meget tynde skiver. Imens kyllingen koger kan du stege dit grønt og krydderier sammen, når kyllingen (som også skæres i meget tynde skiver efter det er kogt) har stegt ca 2 min sammen med det kål osv, så kommer du fetaost og pikantost og fetaost i.. Det smager SÅ godt! Håber du kan gennemskue min opskrift

Det lyder lækkert  Mange tak. Kan sagtens gennemskue det . Ved godt mange arbejde på slum , men lige når det er første gang er det rart med sådan ca forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

bøllen

asphodel skriver:

Hah, forårsrulledej smager jo ikke rigtig af noget i sig selv. Det er jo fyldet, der smager.  Ligesom butterdej heller ikke rigtig smager af noget, derfor kan det bruges både til fx indpakket kylling og som bund i gåsebryst. 

Mål ... det er mest som man synes, og afhængig af hvor mange du vil lave. Du kan jo hakke 100 g blandede nødder og mandler, og 100 g chokolade, og ... tja, 2 bananer, og så fylde i som du synes.

Der er ikke nogen bestemte slags nødder, du kan bare bruge hvad du har i huset, men hasselnødder kan måske være god til. Der er jo en smule hasselnødder i nutella, og det plejer at passe godt med banan. 

Nej det kan du have ret i , tror mere det er tanken om det friture steges .. ( er jeg ikke så stor fan , trods jeg har haft egen grillbar ) 

men et eller andet siger mig det skal prøves 

Takker , det var også bare sådan ca 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.