Tykkere eller tyndere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2008

Tullebobs

Loggidut skriver:

Tullebobs skriver:

Jeg vejer nogenlunde det samme som før, muligvis plus en tre kilo eller deromkring...;)

Jeg har desværre ikke min vandrejournal, fik den aldrig med hjem i forvirringen på hospitalet, det er altså rigtig øv:S

ring på fødegangen og bed om en kopi...det tror jeg nu godt du kan...eller til jordmoderen hvor du gik under graviditeten...sådan en gemmer de som regel mener jeg

Nå ja det kan da være - det vil jeg lige prøve, tak for fiffet(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er +9 fra min før fødselsvægt :$

Kh Jeanne

Anmeld

19. marts 2008

Vejede 55 kg da jeg blev gravid, tog 21 kg på og er nu (6 måneder efetr fødsel) nede på 60 kg - tror bare aldrig jeg kommer af med de sidste 5 - de sidder squ godt fast ;) Det er også lidt som om det hele har flyttet sig ned på hofter, bagdel og selvfølgelig maven.
Det er farligt at stoppe med at amme.. imens jeg ammede tabte jeg mig og nu skal jeg virkelig kæmpe for at holde vægten.. man er jo også blevet helt afhængig af det daglige stykke kage :D

Anmeld

19. marts 2008

3rollinger

Jeg vejer vist et par kilo mindre end da jeg blev gravid foerste gang, og ca 10 kg mindre end min standard vaegt i mine 20'ere (hvor blev de mon af? Aarene, ikke kiloerne ;) ) Men det er resultatet af diverse slankekure. Jeg hoerer desvaerre heller ikke til den grupper der taber sig automatisk under amning :)

Anmeld

19. marts 2008

st

Jeg vejer 4 kg mindre end min første registrerede vægt på vandrejournalen, så det er ok.

st, som først har tabt de sidste kg i efteråret. Over 1 år efter fødslen.

Anmeld

19. marts 2008

Ny mor

Ligner mig selv, pånær arret på maven - måske et par kg mindre end før jeg blev gravid ;)
kh Birgitte (Julius 06 & Marius 07)

Anmeld

19. marts 2008

Ny mor

Birgitte (ny mor) skriver:

Ligner mig selv, pånær arret på maven - måske et par kg mindre end før jeg blev gravid ;)
kh Birgitte (Julius 06 & Marius 07)

Glemte lige....jeg ligner bestemt ikke mig selv indeni - er helt sikkert blevet et bedre og gladere menneske efter jeg fik børn (L)

Anmeld

19. marts 2008

Natasja

Jeg vejer pt omkring 76. Fødte for ca 6 mdr siden og der vejede jeg over 96 kilo.. Tror faktisk det var 98.. Før jeg blev gravid vejede jeg 69.. Så tog næsten 30 kg på så er da super glad for jeg er så "langt" nede..

Og det bedste er, at folk altid tror jeg vejer mindre end jeg gør ;o)

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

19. marts 2008

Smølf

Jeg vejede 56kg (på en god dag) før jeg blev gravid og tror jeg vejer mellem 53 og 54kg nu.
(jeg vejer mig ikke, men det er en anden historie.)
Synes de passer fint til mine 166cm og føler mig som en smuk mor(L).

KH Netapige:)

Anmeld

19. marts 2008

Ann-Louise

jeg vejede nok ca. 56 før jeg blev gravid med min lille guldklump( går ikke så meget op i vægt:P) vejede ca 78 nogen dage inden jeg fødte:S ih hvor var jeg gal over jeg ikke kunne passe nogen af mine sko pga væske:$ stakkels min dejlige kæreste som fik en flyvende sko i hovedet:P her 4 1/2 månede efter fødslen vejer jeg omkring 60kg. OD PÅSKE TIL ALLE....vores guldklump skal døbes på søndag(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.