Tykkere eller tyndere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Honningblomst

Sidder lige og ordner nogle papirer og finder mine vandrejournaler.
Hvor er det sjovt at læse og gisp, når jeg ser på min startvægt med den første for snart 12 år siden...8( Der er lige en forskel på 15 kg fra dengang til nu, heldigvis;) (80-65kg)...er jeres vægt heller ikke som den var dengang eller ligner I jer selv??
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Pia.

griner lidt... for jeg har lige sjovt nok gjort det samme i dag... er ved at ryde op i en masse gamle ting ink. vandrejournal .... jeg havde en start vægt på 48 kilo da jeg blev gravid med Mikkel, det kan jeg sørme ikke prale af mere...
min start vægt med dem alle tre er mindre end den er i dag... hmmm... og hvad fortæller det så om mig... - du kender mig ;););)

Knus Pia.

Anmeld

17. marts 2008

Tullebobs

Jeg vejer nogenlunde det samme som før, muligvis plus en tre kilo eller deromkring...;)

Jeg har desværre ikke min vandrejournal, fik den aldrig med hjem i forvirringen på hospitalet, det er altså rigtig øv:S

Anmeld

17. marts 2008

Mette-Marie

Nu har jeg jo kun én dreng på 15 mdr.:D Men jeg vejede 58 kg før jeg blev gravid, tog 15,5 kg på, tabte det hele efter 1 uge efter fødslen + mer til og vejer nu 53 kg. (hvilket er lige lidt nok da jeg er 178 cm høj):$ Bassen derimod ligger på den højeste vægtkurve med 14 kg og 84 cm

knus(H)

Anmeld

17. marts 2008

Miam

Tjah jeg vejer så 20 kg mere nu. :'(

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Tullebobs skriver:

Jeg vejer nogenlunde det samme som før, muligvis plus en tre kilo eller deromkring...;)

Jeg har desværre ikke min vandrejournal, fik den aldrig med hjem i forvirringen på hospitalet, det er altså rigtig øv:S

ring på fødegangen og bed om en kopi...det tror jeg nu godt du kan...eller til jordmoderen hvor du gik under graviditeten...sådan en gemmer de som regel mener jeg

Anmeld

18. marts 2008

MorCamilla

Jeg vejer det samme som da jeg var gravid for to år siden.. Jeg tog kun 1½ kilo på under min graviditet.. Jeg kunne gå i mit eget tøj lige til sidste dag... Mikkel blev født i uge 30. Da han så var født og jeg kom op på vægten igen, (da jeg kunne stå op) stod vægten på det samme som da jeg var gravid, lige inden jeg blev kørt til fødegangen.

Anmeld

18. marts 2008

Bamseboet :D

[citat][f][småt]Miam skriver:[/småt][/f] Tjah jeg vejer så 20 kg mere nu. :'([/citat] jeg er desværre også med på listen over dem der er blevet en del størrer - os omkring 20 kg... og det er bare så svært at komme af med... for mit vedkommende passer det IKKE det med at man taber sig, når man ammer... har ammet begge mine børn, men det har ikke hjulpet noget... :'(

Anmeld

18. marts 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Bamseboet :D skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miam skriver:[/småt][/f] Tjah jeg vejer så 20 kg mere nu. :'([/citat] jeg er desværre også med på listen over dem der er blevet en del størrer - os omkring 20 kg... og det er bare så svært at komme af med... for mit vedkommende passer det IKKE det med at man taber sig, når man ammer... har ammet begge mine børn, men det har ikke hjulpet noget... :'([/citat] Desværre er jeg også en af dem der ikke taber mig af at amme, ligesom dig....jeg tog nærmest på. men så må man jo tage koloene efter amningen..:) Knus..

Anmeld

19. marts 2008

Tikki

uha - jeg tog ca. 30 kg på under min graviditet og er nu tilbage - her 8 måneder efter min fødsel - på min startvægt.........som er 10 kg for meget end jeg burde veje...:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.