Jeg har lige brug for at komme ud med noget af det `vrede` jeg har!
Jeg blev gravid efter 2. forsøg, da mig og kæresten besluttede os for at blive gravide. Vi var OVER lykkelige. Jeg mister så desværre i uge 10-11, og det viser sig, at fostret har været død meget længe.
Det var en forfærdelig oplevelse at skulle igennem, og håber aldrig det sker igen!
Vi har nu prøvet at blive gravide siden, og har udnyttet hver eneste ægløsning siden. Jeg har haft regelmæssige menstruationer lige siden.
Jeg ved godt, at der er mange der prøver i flere år uden held, men jeg kan bare ikke forstå, at det skal tage så lang tid, når det gik så hurtigt sidste gang?
Jeg ser gravide over alt ! ( ved godt det er fordi jeg fokuserer på det), men det er godt nok hårdt alligevel.
Vi er 5 søskende, hvoraf der er to små. Min ene bror kommer og siger at de skal have et barn her til sommer, hvorefter jeg så bliver gravid, og mister det. Så kommer den anden bror og fortæller at de også skal have et barn. Synes det er virkelig hårdt !!
Jeg synes det er dejligt for dem, men har bare så svært ved at glæde mig, og være glad på deres vegne
Jeg VIL så gerne være gravid NU! Jeg vil også have stor mave!
Jeg skal (ikke) have min mens i dag, men da min ægløsning har ligget meget sent i min cyklus, er det kun 8 dage siden jeg havde ægløsning, så det er jo for tidligt at teste endnu.
Men jeg er så bange for at min mens skal dukke op, og ved bare hvor ked af det jeg vil blive !
For hvis det ikke lykkes denne gang, så gør det nok heller ikke næste gang !
Undskyld, at det blev lidt langt, og tak fordi du læste med.