Gratis hjælp til barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Okay... Det var jeg ikke klar over... Jeg tænker da at der må være andre klinikker der også gør det... Mener at have læst at Copenhagen Fertility Center (CFC) er bgyndt at samarbejde med sygesikringen.

Det vil jeg da lige prøve at undersøge så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

foto på lærred

Trianglen (Hellerup) Hvis det er insemination.

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Trianglen (Hellerup) Hvis det er insemination.

Er de gratis?? Også med 2. Barn? 

Anmeld

9. april 2013

foto på lærred

Anonym skriver:

Er de gratis?? Også med 2. Barn? 

Hvis begge har henvisning. De er i samarbejde med sygesikringen. (kun med inseminering ikke ved IVF eller lign)

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Hvis begge har henvisning. De er i samarbejde med sygesikringen. (kun med inseminering ikke ved IVF eller lign)

Det virker sådan så må prøve at ringe i morgen... 1000 tak 

Anmeld

10. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

På sjælland er IUI-H gratis hos copenhagen fertility center - Triangel  og dansk fertilitetsklinik,for lige at nævne de 3 største. 

I skal bare begge have en henvisning fra egen læge,så er det lige meget,om i så har 100 børn sammen,så er behandlingen stadig gratis. 

Anmeld

10. april 2013

bøllen

Kender ikke til reglerne men vi fik betalt behandlingerne af barn nr 3 ( de 2 første var tvillinger ) vi betalte selv medicinen. Men selve behandlingen var gratis

Anmeld

10. april 2013

tweety2060

Hvor er det dejligt hvis man gratis kan få hjælp til nr 2..så længe det er insemination.... MEn hvor er uretfærdigt at der skal være forskel på folk!! Dem der har brug for ivf eller geografisk bor uheldigt må så bare betale!!!

Forstå mig ret, super fedt for insemination-folket men nederen for ivf-folket.

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Har snakket med Trianlen idag og vi kan sørme få gratis hjælp til nr. 2.... Kan slet ikke få armene ned 

tak for hjælp piger 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Hvor er det dejligt hvis man gratis kan få hjælp til nr 2..så længe det er insemination.... MEn hvor er uretfærdigt at der skal være forskel på folk!! Dem der har brug for ivf eller geografisk bor uheldigt må så bare betale!!!

Forstå mig ret, super fedt for insemination-folket men nederen for ivf-folket.

Forstår dig udemærket godt... er det ikke noget med at hvis man har fået frosset æg ned så er behandlingen gratis.. Mener jeg min veninde har sagt.. 

Men ved desværre ikke så meget om IVF... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.