Gratis hjælp til barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.930 visninger
19 svar
2 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

Hvornår og hvor kan man få gratis hjælp til barn nr. 2 ???

Kan se at Aagaard i Århus tilbyder det, men er der også steder på Sjælland hvor man kan det??

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Kan se at Aagaard i Århus tilbyder det, men er der også steder på Sjælland hvor man kan det??

På forhånd tak 

Er det ikke hvis man ikke har fælles børn i forvejen det er gratis eller?

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Ikke hvad jeg kan læse mig frem til og fået af vide..

Anmeld

9. april 2013

Elgaard73

esioul skriver:

Er det ikke hvis man ikke har fælles børn i forvejen det er gratis eller?

Inseminationer med partneren's sæd er gratis hos eks. Aagaard hvis man har en henvisning fra egen læge..... Noget med at klinikken samarbejder med sygesikringen... Man skal bare selv betale hormonerne.

Anmeld

9. april 2013

Mutti2B

Med mindre reglerne er lavet om så kan man kun få økonomisk hjælp til barn nr. 1. Hvis du eller din kæreste har barn/børn i forvejen (hver for sig) kan I få hjælp til jeres 1. fælles barn.

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Det er også gratis med donor hos Aagaard... Men er Aagaard de eneste som gør det gratis??

Anmeld

9. april 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

På forhånd tak 

Hvis i har fælles børn kan I kun få gratis hjælp via insemination, og kun hvis i begge får henvisning

Anmeld

9. april 2013

esioul

Elgaard73 skriver:

Inseminationer med partneren's sæd er gratis hos eks. Aagaard hvis man har en henvisning fra egen læge..... Noget med at klinikken samarbejder med sygesikringen... Man skal bare selv betale hormonerne.

Ahh det var ikke sådan jeg havde forstået det 

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Fra 1. januar er inseminationsbehandling atter gratis hos os, hvis du har en henvisning fra din læge. Dette gælder også til barn nr. 2 eller efterfølgende børn. 

Ifølge Fertilitetsloven, der trådte i kraft januar 2007, er det i speciallægepraksis muligt at få  gratis hjælp fra det Offentlige også til barn nr. 2. Kvinden kan behandles til hun fylder 46 år. 

Anmeld

9. april 2013

Elgaard73

Det er også gratis med donor hos Aagaard... Men er Aagaard de eneste som gør det gratis??

Okay... Det var jeg ikke klar over... Jeg tænker da at der må være andre klinikker der også gør det... Mener at have læst at Copenhagen Fertility Center (CFC) er bgyndt at samarbejde med sygesikringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.