Anonym skriver:
Jeg synes jeg ser gang på gang at folk nærmest bliver panisk over de har taget på og så viser det sig at de vejer 44-45 kg!! det er meget lidt synes jeg medmindre man er under 150 cm eller er det kun mig der synes folk går for meget op i at de måske tager 1 eller 2 kg på når de er så tynde?
jeg spiser selv rigtig meget usund og tænker da selv tit du godt kunne trænge jeg har selv taget 3 kg på på en måned, men min vægt er stadigvæk normal.
bliver bare lidt tosset i hoved når folk på 44-45 kg brokker sig over deres vægt eller at de tager på for i min verden er det ret lav vægt eller er det kun mig der synes det? det skal ikke være et negativt indlæg men et spørgene indlæg.
jeg tænker heller ikke over til fødselsdage osv jeg spiser det jeg har lyst til og løber alså ikke en tur bagefter for at forbrænde det måske jeg burde lære lidt mere om sundhed eller også er der bare mange der er fanatiker 
Nogen går måske bare op i sin vægt mere end andre.
Hvis man er rigtig glad for sit udseende, så er det ikke sjovt at tage på uanset om man vejer 45 kg eller 85 kg.
Normalt vejer jeg 54 kg og er 160 høj, altså helt normalvægtig. Jeg kan se på min krop hvis vægten stiger bare et kilo. Så passer jeg på med hvad jeg spiser og går måske en tur ekstra efter aftensmaden..
Det er ikke fair at stemple dem som piger med en spiseforstyrrelse og heller ikke som fanatikere. Hvis de har det godt, fungerer i hverdagen og ellers er sunde, så kan man godt veje 45 kg. 
Jeg er nu 18+2 og har taget 7 kg på og gud hvor jeg synes jeg er megatyk.. Jeg kan slet ikke lide hvad jeg ser i spejlet.. selvom der selvfølgelig er dejlig grund til det, så hader jeg virkelig min krop i øjeblikket
. Jeg kan slet ikke vente med at komme igang med at smide de ekstra kilo efter fødslen...
Hav en dejlig dag!
D.
Anmeld