Anonym skriver:
Jeg synes jeg ser gang på gang at folk nærmest bliver panisk over de har taget på og så viser det sig at de vejer 44-45 kg!! det er meget lidt synes jeg medmindre man er under 150 cm eller er det kun mig der synes folk går for meget op i at de måske tager 1 eller 2 kg på når de er så tynde?
jeg spiser selv rigtig meget usund og tænker da selv tit du godt kunne trænge jeg har selv taget 3 kg på på en måned, men min vægt er stadigvæk normal.
bliver bare lidt tosset i hoved når folk på 44-45 kg brokker sig over deres vægt eller at de tager på for i min verden er det ret lav vægt eller er det kun mig der synes det? det skal ikke være et negativt indlæg men et spørgene indlæg.
jeg tænker heller ikke over til fødselsdage osv jeg spiser det jeg har lyst til og løber alså ikke en tur bagefter for at forbrænde det måske jeg burde lære lidt mere om sundhed eller også er der bare mange der er fanatiker 
Bliver lidt irriteret over at du opretter sådan et personligt emne (mod andre) anonymt... Jeg er tynd og høj (172 og 56-57 kg) og det er altså ikke noget jeg har gjort noget for.. Sådan ser jeg nu engang ud.. Får MANGE kommentarer omkring min vægt, og at jeg er aaalt for tynd, burde spise noget mere osv osv...
Det er faktisk ret træls, og en smule sårende...
Dog har jeg aldrig set mig selv som syg? Eller 'undervægtig'..
Det fandt jeg så ud af at jeg (næsten) er da jeg lå lige på grænsen til at kunne komme i behandling.. (har et BMI på 19.. Grænsen er 18½)
Så igen igen fik jeg 'besked' ¨på at jeg burde tage på. Tja nemmere sagt end gjort..
Og er BESTEMT ikke tynd for at irritere nogen.. Og jeg vil da være 'ked' af hvis jeg tog på, da jeg er glad for min krop som den er.. Vil ikke tabe mig, men vil heller ikke tage på..
Ved ikke om jeg overhovedet fik skrevet noget der gir mening, det er bare et ØMT emne for mig..
Anmeld