Middagslur på 6 timer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Tøs85

Gittemor09 skriver:

jeg ville nu også lade ham sove

min søn tager en lur på hele dagen, og det er den til middag....

han kan snildt sove 5-5½ time også

så han bliver lagt ud 10,30-11,00... og når han så bliver lidt ældre rykker jeg den til ca. 11,30, så han bliver kørt ind i rutine til han starter i dagpleje

Okay så er det måske ikke så unormalt at han tager sådan en lang lur.. Han sover jo også kun en halv time ud over denne lur
Måske jeg bare skulle nyde det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Tøs85

Bare det var min dreng...
Ville lade ham sove, for måske det en dag vender fuldstændig!
Nyd det i stedet

Ja tror bare jeg vil nyde det.. 

Anmeld

10. april 2013

Gittemor09

Tøs85 skriver:

Okay så er det måske ikke så unormalt at han tager sådan en lang lur.. Han sover jo også kun en halv time ud over denne lur
Måske jeg bare skulle nyde det..

jeg nyder det ihvertfald når min søn sover

da det er den eneste tid på dagen jeg kan lave noget + slappe lidt af, da det er den eneste lur han tager...

så nyd det lav noget en eller to timer, og slap så af resten af tiden

Anmeld

10. april 2013

2babygirls

Tøs85 skriver:

Okay, hvor gammel er din datter..? Synes heller ikke han virker som om han er sindsyg sulten.. Han spiser faktisk ofte ikke så meget efter middagsluren, det er mest om formiddagen inden han kommer ud han spiser mest..

Hun er 2 mdr idag.
I starten brugte hun også hele formiddagen på at spise med det er vent nu efter 8 ugers springet, nu er der gerne 2 timer mellem hver måltid, nogle gange 3, og så tager hun et rigtig langt stræk og spiser så gerne med to timers mellemrum og falder omkuld kl 19 og sover til ca 02 og videre til 5.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.