fortaelle manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

AnneMaria

raca skriver:

min mand har sådan rimlig meget styr på min cyklus.. så han havde opdaget det med det samme..

syntes nu også det er noget underligt noget at holde hemmeligt for ham.. han er jo far til barnet og har da ret til at vide det lige så hurtigt som dig omtrænt. man må vel regne med det er et fælles projekt..

forøvrigt ville jer personligt HADE at blive overrasket på job med sådan noget.. ville finde det så pinligt at blande privatliv og job sammen.. børn høre til privatlivet og offenlig gøres inden for de rammer.. og arbejde er arbejde..

ja du har ret med hensyn til arbejde. Men jeg syntes godt at jeg kunne tillade mig, da det er hans butik. det er kun hans bror og ham der arbejder der og broderen tager sig af kunderne. Min mand sidder bare i sit vaerksted alene og reperare. Derfor taenker jeg at det er ok.... ?

tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

FrkZier

AnneMaria skriver:

ja det var egentlig ogsaa en god ide du havde der...

havde taenkt mig at hvis jeg vaelger scanningsbillede, ville jeg smutte til laegen alene naar jeg er omkring 6 uger henne... men tror ikke at jeg kan holde saa lang tid... og er ogsaa lidt bange for at han bliver skuffet over at han ikk kom med..

nu maa vi se

men ved scanning i 6. uge kan man jo slet ikke se at det skal ligne en baby, så et som om fidusen går lidt af synes jeg - plus det lidt synd han ikke kommer med

Anmeld

9. april 2013

AnneMaria

Jibbe skriver:

Den med t shirten. Men jeg kan slet ikke holde min mund med sådan noget for min mand så ville ikke have tålmodighed til noget af det og hvorfor scanningsbillede? Skal han da ikke med?

nej ved hellere ikk om jeg kan holde... sidst kunne jeg ikke holde, selvom jeg havde en masse ideer. Saa gav ham bare et kort da han vaagnede op...

Med hensyn til scanningsbilledet, taenkte jeg at jeg ville smutte ned til laegen og faa et billede alene, og saa maatte han bare komme med naeste gang.... meeeeen jeg ved nu ikke helt

Anmeld

9. april 2013

Benjamins'mor

Har stemt blank da han var med da jeg tog testen.

Ville aldrig vente så længe og gå til scanning uden ham. Det synes jeg er direkte tarveligt.

Men hvis jeg skulle vælge, så den med hans arbejde.

Anmeld

9. april 2013

Rockertand

AnneMaria skriver:

nej ved hellere ikk om jeg kan holde... sidst kunne jeg ikke holde, selvom jeg havde en masse ideer. Saa gav ham bare et kort da han vaagnede op...

Med hensyn til scanningsbilledet, taenkte jeg at jeg ville smutte ned til laegen og faa et billede alene, og saa maatte han bare komme med naeste gang.... meeeeen jeg ved nu ikke helt

Kan du blive skannet hos din læge? Det er der godt nok ikke mange læger der gør - med mindre det er en gynækolog, du mener?

Min mand og jeg testede sammen, den fedeste oplevelse - den ene af gangene vidste han det først, fordi min test var langsommere, der er ingen "fortæl din mand"-historier, der vil kunne slå hans ansigtsudtryk den dag

Anmeld

9. april 2013

Victoria2013

Jeg ville bare fortælle ham det - og ikke vente, især ikke hvis det er noget I har arbejdet på sammen og det ikke som sådan er en "overraskelse".

Det var det ikke i mit tilfælde og han vidste godt at jeg ville teste den dag jeg gjorde det, så han fik at vide at jeg var gravid da han kom hjem fra arbejde den dag. Jeg ville slet ikke kunne vente længere med at fortælle ham det

Anmeld

9. april 2013

AnneMaria

Rockertand skriver:

Kan du blive skannet hos din læge? Det er der godt nok ikke mange læger der gør - med mindre det er en gynækolog, du mener?

Min mand og jeg testede sammen, den fedeste oplevelse - den ene af gangene vidste han det først, fordi min test var langsommere, der er ingen "fortæl din mand"-historier, der vil kunne slå hans ansigtsudtryk den dag

jeg mente ogsaa gaenokolog. Det fordi jeg bor i udlandet, og der kalder jeg hende doctor, saa det har jeg vaennet mig til

Anmeld

9. april 2013

Mum33

Har stemt blankt, da jeg synes det er lidt overdrevet.  Ville faktisk også som mand blive lidt skuffet, hvis min kone havde vidst det i flere dage uden at fortælle det. 

Anmeld

9. april 2013

Menne

Jeg ville ikke fortælle min kæreste det i telefonen, så måtte vente 4 timer til han kom hjem.. Det var mere end rigeligt ventetid for mig 

Anmeld

9. april 2013

AnonymMor

Jeg ville fortælle ham det med det samme, da jeg ikke ville kunne holde noget han har lige så meget ret til at vide som jeg selv hemmeligt  

og kunne slet ikke tage til scanning uden ham da det er oplevelse jeg gerne vil dele med ham

1 gang jeg testede positivt ringede jeg ud til ham på arbejdet og spurgte om han ikke ville komme hjem i pausen og viste ham testen da han kom hjem  

2 gang vidste han godt jeg ville teste om morgen men da jeg ikke kunne holde mig længere end til kl 5.00 inden jeg skulle på toilet blev jeg næd til at teste selv men sprang ind og vækkede ham med det samme

Men altså det er jo smag og behag hvordan man gør, men ved min kæreste ville blive skuffet hvis jeg holdte det hemmeligt for ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.