fortaelle manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken syntes i er den bedste maade, at fortaelle nyheden til manden paa?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.056 visninger
19 svar
20 synes godt om
9. april 2013

AnneMaria

kan ikke bestemme mig for hvordan jeg vil fortaelle ham....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Sara.

Jeg har stemt blank...

Min mand og jeg har altid fundet ud af det sammen

Men hvis jeg skulle overraske ham ville jeg gøre det hjemme, privat, hyggeligt og intimt

Anmeld

9. april 2013

Jibbe

Den med t shirten. Men jeg kan slet ikke holde min mund med sådan noget for min mand så ville ikke have tålmodighed til noget af det og hvorfor scanningsbillede? Skal han da ikke med?

Anmeld

9. april 2013

L&V

AnneMaria skriver:

Nu kender du jo din mand bedst og den med blomsterne ville ik falde i go jord her, vi har altid ventet med at fortælle det til efter nf og tror der ville komme mange spørgsmål hvis der kom blomster på hans arbejde..

Så jeg ville nok vælge rammen

Anmeld

9. april 2013

raca

min mand har sådan rimlig meget styr på min cyklus.. så han havde opdaget det med det samme..

syntes nu også det er noget underligt noget at holde hemmeligt for ham.. han er jo far til barnet og har da ret til at vide det lige så hurtigt som dig omtrænt. man må vel regne med det er et fælles projekt..

forøvrigt ville jer personligt HADE at blive overrasket på job med sådan noget.. ville finde det så pinligt at blande privatliv og job sammen.. børn høre til privatlivet og offenlig gøres inden for de rammer.. og arbejde er arbejde..

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

AnneMaria skriver:

jeg har stemt blankt, synes de muligheder der er, er liiiige i overkanten af hvad jeg selv ville gøre..

jeg tænker scanningsbillede? skal han ikke med til scanning? og vil du så vente til du er måske 9 uger henne hvor man sådan nogenlunde kan se det ligner noget før du fortæller ham det?

blomsterne tror jeg mere er noget et kvinde ville blive glad for

- hvis jeg skulle sige det på anden måde end bare at sige: jeg er gravid ville jeg nok bare ligge den positive test i en lille æske og så evt købe en af de bodyer i H&M hvor der står: i love dad..

Anmeld

9. april 2013

Albertsen92

Jeg ville ikke holde det hemmeligt så lang tid for ham, og gøre noget så stort ud af det.
Jeg viste ham testen da han kom hjem fra arbejde, og han var nok ikke blevet mere glad af, at få blomster, t-shirt eller scanningsbillede, nok nærmere mere skuffet over jeg ikke havde sagt det med det samme

Hvorfor fortæller du ham det ikke stille og roligt? Hvorfor skal det være så "fint"?

Anmeld

9. april 2013

AnneMaria

Jibbe skriver:

Den med t shirten. Men jeg kan slet ikke holde min mund med sådan noget for min mand så ville ikke have tålmodighed til noget af det og hvorfor scanningsbillede? Skal han da ikke med?

taenkte at hvis jeg vaelger scanningsbilede, saa ville jeg lige smutte hen til laegen foerste gang selv... men kan vaere han bliver skuffet over at han ikke kom med... ved det ikke ... er svaert at vaelge hvordan ..

tak for dit svar

Anmeld

9. april 2013

AnneMaria

Albertsen92 skriver:

Jeg ville ikke holde det hemmeligt så lang tid for ham, og gøre noget så stort ud af det.
Jeg viste ham testen da han kom hjem fra arbejde, og han var nok ikke blevet mere glad af, at få blomster, t-shirt eller scanningsbillede, nok nærmere mere skuffet over jeg ikke havde sagt det med det samme

Hvorfor fortæller du ham det ikke stille og roligt? Hvorfor skal det være så "fint"?

syntes bare det er en stor ting, som skal skal goeres stort ud af at fortaelle.. men der er nok ikke mange der vil goere det paa min maader..

sidste gang skrev jeg bare et kort Men tror at han er person der vil nyde fx blomsterne. Det er hans egen butik, saa der er ingen nogen der vil se ham faa dem. (kunderne tager broderen sig af og han sidder bare i sit vaerksted og reparere.) Det er kun hans bror og ham der arbejder der.

Meeeen nu maa jeg lige taenke over det...

Anmeld

9. april 2013

AnneMaria

FrkZier skriver:

jeg har stemt blankt, synes de muligheder der er, er liiiige i overkanten af hvad jeg selv ville gøre..

jeg tænker scanningsbillede? skal han ikke med til scanning? og vil du så vente til du er måske 9 uger henne hvor man sådan nogenlunde kan se det ligner noget før du fortæller ham det?

blomsterne tror jeg mere er noget et kvinde ville blive glad for

- hvis jeg skulle sige det på anden måde end bare at sige: jeg er gravid ville jeg nok bare ligge den positive test i en lille æske og så evt købe en af de bodyer i H&M hvor der står: i love dad..

ja det var egentlig ogsaa en god ide du havde der...

havde taenkt mig at hvis jeg vaelger scanningsbillede, ville jeg smutte til laegen alene naar jeg er omkring 6 uger henne... men tror ikke at jeg kan holde saa lang tid... og er ogsaa lidt bange for at han bliver skuffet over at han ikk kom med..

nu maa vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.