Jeg vil bare høre om det er mig der forventer for meget eller hvad i tænker om dette!
VI bor 20 min kørsel fra min svigermor og hendes kæreste. har boet her i lidt over 3 år nu og på de 3 år, kan det tælles på under 1 hånd hvor mange gange de er kommet uden de er blevet inviteret, skulle afl. noget el. hente noget. og det er selvom vi for 1 år siden fik Lærke.
De kommer ALDRIG! og det skal siges at svigermor arbejder som selvstændig maler og er tit i byen og male og allgievel køre hun ikke ind forbi og siger hej inden hun kører hjem. Vi forventer ikke hun kommer forbi hver uge, men bare engang imellem ville være rart!
De er det eneste sæt bedsteforaældre der bor så tæt på. resten bor over 100 km væk og derfor vil jeg jo gerne have de kommer noget oftere, så Lærke kan få et tæt forhold til dem. derfor tog kæresten en snak med hende den anden dag og fortalte hvordan vi havde det med det at de aldrig kommer og boede vi tæt på de andre bedsteforaldre ville de kommer ofte og alt muligt andet, sagde han til hende. først gik hun i protest og sagde hun ikke havde tid, meget arb. hvor kærestn så sagde at det handlede om priotering. Hun endte med at blive rigtig ked af det. Dagen efter sendtee kæresten hende en sms at han var ked af hun blev så ked af det, men han ville jo bare gerne fortælle vores tanker. svaret tilbage var at hun lbev meget ked af det og var det stadigvæk. Hun synes han var unfair og alle forventede så meget af hende og kunne ikke forstå når hun ikke havde tid..
jeg blev så sur og ked af det p åsamme tid, da jeg på ingen måde ser det som unfair... jeg havde håbet hun i det mindste kunne skrive at hun godt kunne se hvad vi mente - men intet om dette. Så nu er jeg nået dertil at når jeg er færdig om 2 år, vil jeg tættere på min familie, hvis ikke dette er blvet bedre!
Bekalger det blev lidt langt, men det er lidt svært og korte det ned.
Hvad tænker i efter I har læst det, er vi unfair?
Anmeld