er du også lockout ramt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

bøllen

Fru Hansen skriver:

ja også her.
Vi har snart besøgt alle biblioteker i omegnen, og spillet alle vores wii spil. Og gået en million ture til den nærliggende å.
Børnene kan lave skoleopgaver via nettet på emat og dansklandskabet men det er jo også trist i længden at sidde foran en skærm

Ja det er jo ikke det samme , jeg har også lavet opgaver de kan lave . Men savner nu en alm hverdag . Syntes det skændes dagen lang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Fru Hansen

Lone Jakobsen skriver:

her er min store datter meget ramt. al hendes undervisning er aflyst.

min ælste søn har en noget skiftende hverdag, med aflyste timer nogle af dagene og helt normale dage på andre.

mine yngste er heldigvis ikke påvirkede af det, da den ene går i børnehave og den anden får speciel undervisning.

Min yngste datter går i børnehave. Der er heldigvis en del pædagoger der ikke selv har skolebørn så børnehaven er som den plejer.
Hun har dog ikke været der de sidste par dage. Nu når jeg alligevel bare sidder her og "glor"

Anmeld

10. april 2013

Moma

Alle vores datters timer er aflyste. I sidste uge var hun en dag hos en fra klassen, og de andre dage var hun hos sine bedsteforældre, men de kunne ikke have hende man-tors i denne uge. Så hun har været med på arbejde man-tirs og er med igen i dag. I morgen har min mand fri, og fredag skal hun passes hos sine bedsteforældre igen.

Hun keder sig og vil bare gerne i skole igen. Det er ikke til at lave legeaftaler, fordi vi alle mere eller mindre har dem med på arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.