er du også lockout ramt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
12 svar
1 synes godt om
9. april 2013

Fru Hansen

Her er både mine børn og jeg selv ramt af lockouten. Jeg er under uddannelse og er foreløbig sendt hjem i 14 dage men med besked om hver dag at holde mig orienteret via skolens hjemmeside.

Da det er min arbejdsplads der betaler uddannelsen, skal jeg her under lockouten stå standby hvis mit job får brug for mig. Det betyder at jeg hver morgen står tidligt op og venter på at se om telefonen ringer.
Jeg er så træt af at være i venteposition. Og jeg er bekymret for hvad der sker med min uddannelse og om hvordan og hvornår vi skal indhente det vi mister i undervisning.

Dertil er der mine børn der også går rundt og savner kammeraterne. Vi kan ikke lave legeaftaler fordi jeg ikke ved om jeg bliver kaldt på arbejde og de fleste legekammerater er med deres forældre på job.

Bemærk lige at det her ikke er en debat for/imod lockouten

Hvordan ser det ud i jeres familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

raca

slet ikke ramt.. den ælste har ALLE timer i skolen og jeg går på vidregående udd. der heller ikke er ramt..

så helt normal hverdag her.

Anmeld

9. april 2013

Valle81

Hejsa:0)

Ja, vi er ramt eller dvs. min datter er ramt.

Hun er 9 og går i 3. klasse og hun KEDER sig og savner sine kammerater.

Den første uge var nem, jeg havde en halv fridag tirsdag og onsdag. Hun var alene hjemme fra kl 7-10, hvor hun så skulle i skole 2 timer, og da hun kom hjem, så var jeg jo hjemme igen. Torsdag legede hun hele dagen med en kammerat, og fredag havde min mand fri.

I går var hun med min far på arbejde, i dag har hun leget hos en fra kl. 8-10, hvor de så skal have to timer, så er hun hjemme igen i 1,5 time, hvor hun så tager bussen ind til mig og er en time med på arbejde. I morgen skal hun med mig på arbejde hele dagen, torsdag med min søster og fredag har min mand igen fri:0)

Sådan vil ugerne se ud fremad, hvis konflikten fortsætter.........

Anmeld

9. april 2013

FruK

Min søn er ramt - men både hans bonusmor og jeg er på barsel, så det giver ikke de store problemer.  

Hele sidste uge var han hos sin far. I dag er han her og troede han skulle lege hjemme med en kammerat - men nu er de drønet ud for at spille fodbold med en masse andre fra klassen. Og så går de hjem til kammeraten bagefter, da det er tættest på, hvor han bor.

Anmeld

9. april 2013

bøllen

Her er de store ramt - og øv håber ski snart det er slut . De røvkeder sig og jeg savner en alm hverdag . 

Anmeld

9. april 2013

Lone Jakobsen

her er min store datter meget ramt. al hendes undervisning er aflyst.

min ælste søn har en noget skiftende hverdag, med aflyste timer nogle af dagene og helt normale dage på andre.

mine yngste er heldigvis ikke påvirkede af det, da den ene går i børnehave og den anden får speciel undervisning.

Anmeld

10. april 2013

Fru Hansen

raca skriver:

slet ikke ramt.. den ælste har ALLE timer i skolen og jeg går på vidregående udd. der heller ikke er ramt..

så helt normal hverdag her.

Det er da dejligt at i begge er så heldige. Gid det var mig
Jeg går på pædagogisk assistens uddannelsen og ca. halvdelen af mine undervisere er lockoutet. Derfor bliver det også lidt rodet. Om en uge skal jeg igen i skole et par uger hvorefter jeg igen kan blive hjemsendt pga af lockout

Anmeld

10. april 2013

Fru Hansen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja, vi er ramt eller dvs. min datter er ramt.

Hun er 9 og går i 3. klasse og hun KEDER sig og savner sine kammerater.

Den første uge var nem, jeg havde en halv fridag tirsdag og onsdag. Hun var alene hjemme fra kl 7-10, hvor hun så skulle i skole 2 timer, og da hun kom hjem, så var jeg jo hjemme igen. Torsdag legede hun hele dagen med en kammerat, og fredag havde min mand fri.

I går var hun med min far på arbejde, i dag har hun leget hos en fra kl. 8-10, hvor de så skal have to timer, så er hun hjemme igen i 1,5 time, hvor hun så tager bussen ind til mig og er en time med på arbejde. I morgen skal hun med mig på arbejde hele dagen, torsdag med min søster og fredag har min mand igen fri:0)

Sådan vil ugerne se ud fremad, hvis konflikten fortsætter.........

Ha ha Det lyder til at i har lige så meget planlægning som vi står i

Om 1½ uge kan jeg igen komme i skole da det kun er halvdelen af mine undervisere der er lockoutet. Heldigvis må jeg have mine børn med i skole og min mand kan også have dem med på job.

Anmeld

10. april 2013

Fru Hansen

FruK skriver:

Min søn er ramt - men både hans bonusmor og jeg er på barsel, så det giver ikke de store problemer.  

Hele sidste uge var han hos sin far. I dag er han her og troede han skulle lege hjemme med en kammerat - men nu er de drønet ud for at spille fodbold med en masse andre fra klassen. Og så går de hjem til kammeraten bagefter, da det er tættest på, hvor han bor.

Det er da perfekt planlægning af en barsel

Anmeld

10. april 2013

Fru Hansen

bøllen skriver:

Her er de store ramt - og øv håber ski snart det er slut . De røvkeder sig og jeg savner en alm hverdag . 

ja også her.
Vi har snart besøgt alle biblioteker i omegnen, og spillet alle vores wii spil. Og gået en million ture til den nærliggende å.
Børnene kan lave skoleopgaver via nettet på emat og dansklandskabet men det er jo også trist i længden at sidde foran en skærm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.