Ville du eje mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Benjamins'mor

Hvor er den sød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Miss Kat

Maja84 skriver:

Tror den er mindre så må jeg spørge hvad str nål du bruger, hækler løst og mine bliver lidt store til de små med nål 3, men er da god ide med barnevognssprutten, med en lille rangle i kunne di sagtens sælge dem, mega søde

Jeg er også ved at lave en og vil også gerne have noget rangle-halløj i. Hvad kan man bruge til formålet, som er 'babysikkert', altså så de ikke kan få det ud ved et uheld og sluge det?

Anmeld

8. april 2013

Valle81

Miss Kat skriver:

Jeg er også ved at lave en og vil også gerne have noget rangle-halløj i. Hvad kan man bruge til formålet, som er 'babysikkert', altså så de ikke kan få det ud ved et uheld og sluge det?

Bum bum, hmm tænker sådan en bjælde:-) der skal vitterligt vold til at få min sprutte op, så sådan en turde jeg godt komme i:-)

Anmeld

8. april 2013

Miss Kat

Valle81 skriver:

Bum bum, hmm tænker sådan en bjælde:-) der skal vitterligt vold til at få min sprutte op, så sådan en turde jeg godt komme i:-)

Okay, tak! 

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Miss Kat skriver:

Man kan købe bjælder til formålet i stofforretninger, som stof2000 og stofogstil, så vidt jeg ved og bruger man 100% bomuld kan de kogevaskes

Anmeld

8. april 2013

Miss Kat

Maja84 skriver:

Man kan købe bjælder til formålet i stofforretninger, som stof2000 og stofogstil, så vidt jeg ved og bruger man 100% bomuld kan de kogevaskes

Mange tak.  

Anmeld

9. april 2013

Koen.

Ja vi sover ikke om natten i disse dage , så har kigget lidt meget på den lille fyr i nat
Hvad ville prisen være? Og kunne den laves som bamse uden ophæng og klokke?

Liam bruger ikke sut jo og tror fangarmene kunne være et hit at sutte,putte,nusse med

Anmeld

9. april 2013

AlberteSophie

Hvor er den sød!

hvad skaL du dog have får at lave den i sart/rosa og hvid?

Anmeld

9. april 2013

Valle81

Tanja. skriver:

Ja vi sover ikke om natten i disse dage , så har kigget lidt meget på den lille fyr i nat
Hvad ville prisen være? Og kunne den laves som bamse uden ophæng og klokke?

Liam bruger ikke sut jo og tror fangarmene kunne være et hit at sutte,putte,nusse med

Hey søde:0)

Den kan sagtens laves bare som bamse, det er den oprindeligt, hænge tingen fandt jeg selv på:0)

Den kan laves større hvis du har lyst, jeg kan hækle den med to snore, så bliver den kraftigere og lidt større, ca en halv gang større:0)

Vil sige pris, 50 + porto:0)

Anmeld

9. april 2013

Valle81

AlberteSophie skriver:

Hvor er den sød!

hvad skaL du dog have får at lave den i sart/rosa og hvid?

Hejsa,

Jamen 50 kr + porto:0) Så kan du vælge mellem udgaven som barnevognsophæng eller i en lidt større udgave, hvor den fungere "bare som bamse:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.