Ville du eje mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
26 svar
10 synes godt om
8. april 2013

Valle81

Har selv hæklet denne, er hæklet i helt alm. Bomuldsgarn og fyldt med bamsefyld, så den kan vaskes i maskinen på 30 grader:-)

Armene på sprutten er ca. 5 cm.

:-)

Kan laves i mange forskellige farver efter ønske:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Kløver

Er det ikke dem som hækles til præmature børn, eller er den anderledes ( hvis man ser bort fra dimsen den kan hænge i?)

Anmeld

8. april 2013

Valle81

Maja84 skriver:

Er det ikke dem som hækles til præmature børn, eller er den anderledes ( hvis man ser bort fra dimsen den kan hænge i?)

:-) jeg har hæklet den efter en bog jeg har fået af min mor, den hedder hæklede dyr af Maja Hansen:-) havde lavet en og vidste ikke lige, hvad jeg skulle bruge den til og tænkte så barnevogns ting:-)

Om det er den der bruges til de for tidlig fødte, det ved jeg ikke:-)

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Valle81 skriver:

:-) jeg har hæklet den efter en bog jeg har fået af min mor, den hedder hæklede dyr af Maja Hansen:-) havde lavet en og vidste ikke lige, hvad jeg skulle bruge den til og tænkte så barnevogns ting:-)

Om det er den der bruges til de for tidlig fødte, det ved jeg ikke:-)

Jeg laver nogle til spruttegruppen, så troede lige det var dem, de er så søde, hvor stor er den

Du kan se de andre her, troede du måske havde brugt samme opskrift og måske lavet lidt om i den

http://www.spruttegruppen.dk/

Anmeld

8. april 2013

Valle81

Maja84 skriver:

Jeg laver nogle til spruttegruppen, så troede lige det var dem, de er så søde, hvor stor er den

Du kan se de andre her, troede du måske havde brugt samme opskrift og måske lavet lidt om i den

http://www.spruttegruppen.dk/

Jeg har godt hørt om indsamlingen, tror jeg vil lave nogen:-) tror den er 10 cm alt i alt fra top hoved til bund af armene:-)

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Valle81 skriver:

Jeg har godt hørt om indsamlingen, tror jeg vil lave nogen:-) tror den er 10 cm alt i alt fra top hoved til bund af armene:-)

Tror den er mindre så må jeg spørge hvad str nål du bruger, hækler løst og mine bliver lidt store til de små med nål 3, men er da god ide med barnevognssprutten, med en lille rangle i kunne di sagtens sælge dem, mega søde

Anmeld

8. april 2013

Koen.

Hvor er den sød

Anmeld

8. april 2013

Valle81

Maja84 skriver:

Tror den er mindre så må jeg spørge hvad str nål du bruger, hækler løst og mine bliver lidt store til de små med nål 3, men er da god ide med barnevognssprutten, med en lille rangle i kunne di sagtens sælge dem, mega søde

Jeg hækler stramt og har brugt en 3'er, nem til armene har jeg brugt en 2'er, da jeg ellers ikke synes de snoede hårdt nok:-)

Ja en lille bjælde, rasle ting i, det var en god ide:-)

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Valle81 skriver:

Jeg hækler stramt og har brugt en 3'er, nem til armene har jeg brugt en 2'er, da jeg ellers ikke synes de snoede hårdt nok:-)

Ja en lille bjælde, rasle ting i, det var en god ide:-)

Jeg snyder i armene, hækler 3-4 fm i hver lm istedet for 2, så snoet de mere
Sikker på dine sprutter bliver et hit, det er en rigtig sød ide

Anmeld

8. april 2013

Valle81

Maja84 skriver:

Jeg snyder i armene, hækler 3-4 fm i hver lm istedet for 2, så snoet de mere
Sikker på dine sprutter bliver et hit, det er en rigtig sød ide

Tak, hvor er du sød:-) og ja ekstra mærker gør det også:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.