Uden tvivl det hårdeste jeg har gennemgået i mit liv, og nu har jeg så også fået stress på grund af alle spekulationerne der følger med. Jeg ryger ud af dagpenge systemet til juli, derefter kan jeg dog få kontanthjælp indtil den nye reform bliver vedtaget, men derefter står jeg helt uden indtægt og vi skal så leve af min kærestes indtægt, det piner mig, for hvordan i alverden skal vi dog klare os for en indtægt???? Åh, hvor ville jeg dog bare ønske der snart var respons på mine MANGE ansøgninger og personlige henvendelser...
Jeg bliver skøre af at gå hjemme - trænger til at blive udfordret og være sammen med andre mennesker.
Jeg søger alt, for bare at komme i gang med noget, så kant jeg altid søge videre, hvis ikke det er det rette job/sted for mig.
i sommer gik vi igang med pb2, men det ville ikke lykkedes, og nu er vi så på grund af økonomi nødt til at stoppe det, da jkikhuller ikke ville kunne få barselsdagpenge. Øv, jeg synes bare det er hårdt og ved der sidder mange derude i samme situation og jeg inderligt snart, at det hele snart vender, så folk igen kan komme på arbejde og være selvførsørgende som vi er rigtig mange ledige der ønsker.
Ville ikke så meget med dette indlæg, andet end at få luft for mine frustrationer.
Anmeld