Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

pcoramt

Maja88 skriver:

Hvorfor må du ikke??

min jordmoder siger at det er usund for kroppen at være i for varmt vand (bobbelbad) og mange af badene er saltvandsbade, ret koncentreret, og det er åbenbart bandlyst.. og så kuldechok, men det kunne jeg nu godt have sagt mig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Maja88

pcoramt skriver:

min jordmoder siger at det er usund for kroppen at være i for varmt vand (bobbelbad) og mange af badene er saltvandsbade, ret koncentreret, og det er åbenbart bandlyst.. og så kuldechok, men det kunne jeg nu godt have sagt mig selv..

Sjovt.. da jeg gik til graviditets svømning levede vi i varmtvandsbassinet og boblebadet.. det måtte vi gerne for vores jm

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

Maja88 skriver:

Sjovt.. da jeg gik til graviditets svømning levede vi i varmtvandsbassinet og boblebadet.. det måtte vi gerne for vores jm

ej hvor vildt.. altså må gerne bruge varmtvandsbassinet, men ikke boblebadet.. kan det være fordi det er tvillinger?

Anmeld

8. april 2013

Maja88

pcoramt skriver:

ej hvor vildt.. altså må gerne bruge varmtvandsbassinet, men ikke boblebadet.. kan det være fordi det er tvillinger?

Vi havde en på holdet med tvillinger så tror jeg ikke. Saltvandet tror jeg er fordi man kan få det dårligt når det er så koncentreret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.