Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

pastry26

gædde/gitte skriver:

hvad laver du så når du liger der ?!?!?

vi har også gigantisk badekar!.... jeg har prøvet at stille an med levendelys, skumsæbe, et glas vin og ...... også ligger jeg der....... og tænker, at det i grunden er sjovt som mine patter flyder ovenpå.... og nå manden har igen barberet sig uden at fjerne alle hårstubbe fra håndvasken......oggad vide hvad der er i tv....

Så rejser jeg mig(10-15 min) og giver mig til tømme karet ud, slukke lys...stille lysene tilbage i stuen... hælde vinen ud.... gør badekaret rent... fjerner håndklæder..... (30 min)

alt andet end afstressende

når jeg skal slappe af.... så æder jeg....

Hahahaha!!!! Jeg har det på samme måde! Bruger aldrig vores, da jeg heller ikke kan finde ud af at slappe af når jeg ligger der.. Den eneste gang det var rart, var da jeg havde veer og gerne ville barbere ben inden jeg skulle på fødegangen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

gædde/gitte

Sabsy skriver:

Min pølle skal lægges med stil
Det er nemt om morgen, så ser man nyhederne mensan ordner sig

........ ved nærmere eftertanke......................... dårlig ide..........

Ville aldrig se min mand igen... han ville kun komme ud for at æde så...

men ... hvis jeg nogensinde bliver træt af ham, så kunne jeg jo forære ham et fjernsyn på lokummet

kan det holde til alt fugten?

Anmeld

8. april 2013

gædde/gitte

pastry26 skriver:

Hahahaha!!!! Jeg har det på samme måde! Bruger aldrig vores, da jeg heller ikke kan finde ud af at slappe af når jeg ligger der.. Den eneste gang det var rart, var da jeg havde veer og gerne ville barbere ben inden jeg skulle på fødegangen 

ha ha ha ha! jamen så har jeg da noget at bruge det til i fremtiden

Anmeld

8. april 2013

Sabsy

gædde/gitte skriver:

men ... hvis jeg nogensinde bliver træt af ham, så kunne jeg jo forære ham et fjernsyn på lokummet

Vi har næsten intet fugt, da vi har to blæsere kørende - vi har ikke oplevet problemer endnu. Ellers kan det pakkes ind..

Anmeld

8. april 2013

optimistmor

Sabsy skriver:

Jeg ser film eller tv.. Læser måske et blad

Ellers har jeg travlt med at sætte kæresten igang.. Jeg har én gang været i, i små to timer

Uuuuh mad er godt

gid mit badeværelse var så stort! jeg kan knap nok vende mig eller tørre mig på mit er bleven tilbudt at jeg kan køb af nyt. men de blir micro har jeg set. dampen/vandet forsvinder hurtigt men jeg vil ikke have plads til potte, skammel, puslebords osv som jeg bruger til den bette!

Anmeld

8. april 2013

Sabsy

optimistmor skriver:

gid mit badeværelse var så stort! jeg kan knap nok vende mig eller tørre mig på mit er bleven tilbudt at jeg kan køb af nyt. men de blir micro har jeg set. dampen/vandet forsvinder hurtigt men jeg vil ikke have plads til potte, skammel, puslebords osv som jeg bruger til den bette!

Vi har to toiletter - et Københavner toilet (sådan et hvor man både kan tisse, vaske hænder og gå i bad på samme tid) og et stort, på 10kvm ca..

Anmeld

8. april 2013

Muhmi

gædde/gitte skriver:

Eller smøre sig en sandwich så han kunne sætte sig ud igen

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

Sabsy skriver:

.. af mit badekar!

Har et kææææmpe badekar og "fri vand" og tror næsten jeg er i hver anden dag.. Ååh det er dejligt.. Helt afslappet..

Hvad gør i når i skal slappe af??

Ej nu er jeg misundelig! jeg vil os have et badekar og starinlys... fortrækker nok noget katie Melua i stedet.. ahh drømmeland.. Min kæreste har næsten lige inviteret med på Læsø spa hotel.. men så siger min dumme jordmoder at jeg ikke må

så ultimativ afslapning må være en middag på gastronomisk institut i Silkeborg efterfulgt at lækker massage fra manden og et lille put

Anmeld

8. april 2013

Maja88

pcoramt skriver:

Ej nu er jeg misundelig! jeg vil os have et badekar og starinlys... fortrækker nok noget katie Melua i stedet.. ahh drømmeland.. Min kæreste har næsten lige inviteret med på Læsø spa hotel.. men så siger min dumme jordmoder at jeg ikke må

så ultimativ afslapning må være en middag på gastronomisk institut i Silkeborg efterfulgt at lækker massage fra manden og et lille put

Hvorfor må du ikke??

Anmeld

8. april 2013

Muffin_girl

Sabsy skriver:

.. af mit badekar!

Har et kææææmpe badekar og "fri vand" og tror næsten jeg er i hver anden dag.. Ååh det er dejligt.. Helt afslappet..

Hvad gør i når i skal slappe af??

Idag har jeg fået lavet gelenegle, lagt på sofaen og set CSI i 4 TIMER !!! Det er afslapning.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.