Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

L83

MHB skriver:

Ved du hvorfor hun ikke har lyst til at deltage? 

Jeg har skrevet grunden lidt længere nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

L83

FrkHamilton skriver:

Det kommer nok an på hvem. Da jeg var barn var der en fattig pige i klassen, ingen gad hende og en gang da hun holdt fødselsdag var jeg og en dreng fra parallelklassen de eneste der kom. Alle andre havde fået lov at slippe. men vi tre havde en skide sjov fest, men stadig synes jeg det tæller som mobning at alle andre ikke lige havde lyst og forældrene bare synes det var ok. Jeg ville aldrig presse mit barn men der skal en bedre undskyldning på bordet end jeg gider bare ikke :-)

grunden er bestemt ikke pga hun er fattig eller noget i den retning. Så ville ikke lade hende slippe for en fødselsdag hvis det var noget i den retning

Anmeld

8. april 2013

Pikku Myy

L83 skriver:

Min datter går i 0.klasse og er blevet inviteret til fødselsdag af en fra hendes klasse men hun har ikke lyst til at tage med . Hvad ville i gøre , ville i lade hende bestemme selv ? Hun har været til mange fra fødselsdagen og der har hun godt ville med og har glædet sig til dem. 

Jeg ville være nervøs for at det var en kollektiv ting at børnene ikke havde lyst til at komme, men jeg ved ikke hvordan man skulle finde ud af om det er tilfældet.

Har din datter ikke en god veninde i klassen som også skal med? For så kunne det måske arrangeres at de skulle følges. De kunne også købe en fødselsdagsgave sammen. Så kunne hun måske synes det var et hyggeligt projekt.

Anmeld

8. april 2013

Pikku Myy

L83 skriver:

grunden er bestemt ikke pga hun er fattig eller noget i den retning. Så ville ikke lade hende slippe for en fødselsdag hvis det var noget i den retning

Nej, men grunden er at pigen har opført sig på en bestemt måde. Tænk hvis alle de andre børn kan fortælle en lignende historie, så der ikke kommer nogen ...

Anmeld

8. april 2013

L83

Pikku Myy skriver:

Jeg ville være nervøs for at det var en kollektiv ting at børnene ikke havde lyst til at komme, men jeg ved ikke hvordan man skulle finde ud af om det er tilfældet.

Har din datter ikke en god veninde i klassen som også skal med? For så kunne det måske arrangeres at de skulle følges. De kunne også købe en fødselsdagsgave sammen. Så kunne hun måske synes det var et hyggeligt projekt.

Hendes kusine skal med og de er som søstre og veninder . Men min pige har stadig ikke lyst .

Anmeld

8. april 2013

L83

Pikku Myy skriver:

Nej, men grunden er at pigen har opført sig på en bestemt måde. Tænk hvis alle de andre børn kan fortælle en lignende historie, så der ikke kommer nogen ...

Hendes kusine som det gik ud over skal med alligevel og glæder sig til det. Så måske er der en anden grund til det som hun ikke vil fortælle mig

Anmeld

8. april 2013

Pikku Myy

L83 skriver:

Hendes kusine som det gik ud over skal med alligevel og glæder sig til det. Så måske er der en anden grund til det som hun ikke vil fortælle mig

Ja, så kan du jo hvertfald være (rimelig) sikker på at der ikke er tale om kollektiv "afstraffelse".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.