Skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

hesøth

Anonym skriver:

Nej hvor er jeg skuffet! Så har min bror og hans kone offentliggjort på facebook at de venter barn. De har bare ikke fortalt det til mig. Mine forældre har vidst det i et stykke tid åbenbart, men jeg er åbenbart ikke vigtig nok til at vide det før resten af verden.

Ikke engang efter det er skrevet på facebook har de kontaktet mig for at sige det personligt - det skal lige siges at vi kun bor et kvarters gang fra hinanden og desuden er telefonen da opfundet. Bør jeg ringe til dem eller skrive noget på facebook? Hvad ville I gøre?

Gud hvor er jeg altså bare skuffet over dem!! Og også lidt rasende

Hold nu op. De bestemmer da selv, hvordan de vil offentliggøre det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er skuffet.

Min far havde sagt til mig han aldrig skulle giftes igen, i august en dag vågnede jeg op til at min far havde skrevet på facebook at han var blevet gift i hemmelighed, og det er også fint nok. Men efterfølgende havde de fortalt det til resten af familien. Bare ikke mig, mine søskende eller min mor.....
Så kan udemærket følge dig.

Jeg synes du skal fortælle dem at du er skuffet over at finde ud af sådan en glædelig nyhed over facebook.

Dog kan jeg sige at jeg måske stadig bære nag overfor min far...
Vi har aldrig fået snakket om det, og efterfølgende holdte de en lille fest og hverken mig, min kæreste eller vores søn var inviteret.

Så jeg har da gjort lidt gengæld ved at han måtte finde ud af denne graviditet på facebook.

Anmeld

8. april 2013

wamse

Min lillebror og hans kæreste gjorde det samme sidst de ventede sig, så jeg forstår dig fuldt ud Jeg skrev så som en kommentar til deres offentliggørelse på facebook, at jeg ligesom kunne forstå her på facebook at i skal have en lille, og at jeg skal være faster, så tillykke med det da.

Jeg var max skuffet fordi min bror og jeg, havde været tæt hele livet

Nu er den desværre nået der ud, at vi ikke taler sammen mere, for det må han ikke for kæresten

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

wamse skriver:

Min lillebror og hans kæreste gjorde det samme sidst de ventede sig, så jeg forstår dig fuldt ud Jeg skrev så som en kommentar til deres offentliggørelse på facebook, at jeg ligesom kunne forstå her på facebook at i skal have en lille, og at jeg skal være faster, så tillykke med det da.

Jeg var max skuffet fordi min bror og jeg, havde været tæt hele livet

Nu er den desværre nået der ud, at vi ikke taler sammen mere, for det må han ikke for kæresten

Ej, sikke da en kæreste og forbyde sin kæreste at snakke med sin familie.

Det er jeg ked af at høre. Det må godtnok ikke være rart.

Anmeld

8. april 2013

BigHope13

Slam ikke lige den måde man har lyst til at få sådan en nyhed på.
Jeg kan sørme godt forstå at du er både ked og gal. tag kontakt til dem, ring eller besøg dem og sig at du virkelig er blevet såret over ikke at have fået beskeden personligt.
Facebook er rod til meget ondt når nogle ligger for meget personligt op.

Anmeld

8. april 2013

Carina:-)

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er skuffet.

Min far havde sagt til mig han aldrig skulle giftes igen, i august en dag vågnede jeg op til at min far havde skrevet på facebook at han var blevet gift i hemmelighed, og det er også fint nok. Men efterfølgende havde de fortalt det til resten af familien. Bare ikke mig, mine søskende eller min mor.....
Så kan udemærket følge dig.

Jeg synes du skal fortælle dem at du er skuffet over at finde ud af sådan en glædelig nyhed over facebook.

Sådan et nummer var nok til at jeg droppede alt kontakt.

Ikke at de var hemmeligt gift,heller ikke fordi de ikke fortalte det.

Men efterfølgende at holde fest uden at inv sin datter ....

Han lyder som en rigtig dejlig far.....

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Sådan et nummer var nok til at jeg droppede alt kontakt.

Ikke at de var hemmeligt gift,heller ikke fordi de ikke fortalte det.

Men efterfølgende at holde fest uden at inv sin datter ....

Han lyder som en rigtig dejlig far.....

Han er nok inderst inde god nok.
Vi har generelt bare ikke meget kontakt med hinanden. Men han var da en af de første jeg skrev til at jeg havde født, osv.

Han har bare svigtet mig så meget, og jeg er egentligt begyndt at være ligeglad. Man bliver bare alligevel mega skuffet over sådan noget.

Anmeld

8. april 2013

Her har vi heller ikke fortalt de sidste 2 gange til mandens brødre og  svigerinder.

Af den simple årsag at da vi fik nr 5 gad ingen af dem dukke op og se ham på trods af vi lå længe på sygehuset.

Ingen interesse ,heller ikke efterfølgende.

Så her hørte de det via svigermor de næste 2 gange ,og det har jeg det fint med 

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor skriver:

Han er nok inderst inde god nok.
Vi har generelt bare ikke meget kontakt med hinanden. Men han var da en af de første jeg skrev til at jeg havde født, osv.

Han har bare svigtet mig så meget, og jeg er egentligt begyndt at være ligeglad. Man bliver bare alligevel mega skuffet over sådan noget.

Det gør man nemlig.

Når det er ens forældre/svigeforældre -så regner man med bare lidt sammenhold,så klart det gør ondt når det svigter.

Anmeld

8. april 2013

MorDk

Kan godt forstå dig! Jeg var godt nok også blevet skuffet

Men ring til din bror og fortæl hvad du føler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.