Skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
19 svar
21 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Nej hvor er jeg skuffet! Så har min bror og hans kone offentliggjort på facebook at de venter barn. De har bare ikke fortalt det til mig. Mine forældre har vidst det i et stykke tid åbenbart, men jeg er åbenbart ikke vigtig nok til at vide det før resten af verden.

Ikke engang efter det er skrevet på facebook har de kontaktet mig for at sige det personligt - det skal lige siges at vi kun bor et kvarters gang fra hinanden og desuden er telefonen da opfundet. Bør jeg ringe til dem eller skrive noget på facebook? Hvad ville I gøre?

Gud hvor er jeg altså bare skuffet over dem!! Og også lidt rasende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Nej hvor er jeg skuffet! Så har min bror og hans kone offentliggjort på facebook at de venter barn. De har bare ikke fortalt det til mig. Mine forældre har vidst det i et stykke tid åbenbart, men jeg er åbenbart ikke vigtig nok til at vide det før resten af verden.

Ikke engang efter det er skrevet på facebook har de kontaktet mig for at sige det personligt - det skal lige siges at vi kun bor et kvarters gang fra hinanden og desuden er telefonen da opfundet. Bør jeg ringe til dem eller skrive noget på facebook? Hvad ville I gøre?

Jeg tror da bare at jeg ville sige at jeg var skuffet og en smule såret over at skulle læse det på FB. Kan sagtens forstå dig ville føle det samme hvis min søster erklærede sådan noget på FB uden at jeg havde fået det fortalt først. Ville dog nok ikke være rasende, men ked af det.

Læg kortene på bordet, det kommer man længst med.

/Fenja

Anmeld

8. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå.
Fortæl dem, hvordan du har det med det.

Anmeld

8. april 2013

FruK

Lad være at skrive noget på FB. Det er usympatisk, når folk lægger deres konflikter ud til offentligt skue derinde.

Men ring til dem og sig tillykke og at du er ked af, at du skulle læse det på FB i stedet for at få det at vide af dem selv.

Anmeld

8. april 2013

2721

Jeg kan godt forstå du er skuffet, men må ærligt indrømme at jeg gjorde sol din bror, jeg er ikke så tæt medmindre familie og havde egentlig ikke tænkt at de/ min bror osv skulle have det at vide på en særlig måde/ før andre.

Anmeld

8. april 2013

Sara.

Anonym skriver:

Jeg synes det kommer an på hvordan jeres forhold er.......

Anmeld

8. april 2013

Troldemommi

Hvor tamt 

jeg syntes alle de nærmeste skal have sådan en nyhed personligt, dernæst kan man skrive det på facebook.

Monica

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Jeg ville nok gå over til dem og sige tillykke og fortælle, at du blev rigtig ked af, at du skulle læse det på FB, men at du glæder dig på deres vegne!

Hvordan er jeres forhold? for hvis l aldrig ses, så er det jo et eller andet sted ligegyldigt at l bor tæt på hinanden

Men jeg vil da helt sikkert sige noget!

Jeg fandt også ud af på FB at jeg skulle være gudmor igen... Nogle mennesker lever måske lidt for meget på FB til min smag, men det er jo deres valg

Anmeld

8. april 2013

Faith

Det kan jeg sku godt forstå du er skuffet over

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Jeg kan sagtens forstå du er skuffet.

Min far havde sagt til mig han aldrig skulle giftes igen, i august en dag vågnede jeg op til at min far havde skrevet på facebook at han var blevet gift i hemmelighed, og det er også fint nok. Men efterfølgende havde de fortalt det til resten af familien. Bare ikke mig, mine søskende eller min mor.....
Så kan udemærket følge dig.

Jeg synes du skal fortælle dem at du er skuffet over at finde ud af sådan en glædelig nyhed over facebook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.