Gastic bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Klokkeblomst88

Held og lykke med det hele. 

Håber du har overvejet tidlig og senkomplikationerne. Håber du går fri 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Puha, på tirsdag skal jeg opereres

kan mærke nervøsiteten melder sin ankomst ganske stille. Har tabt det jeg skal så intet der.. Men hold da op, nu det nu! Jeg glæder mig så meget til det er overstået, til at de første 14 dage er overstået og ikke mindst, at kunne tumle med mine børn som jeg har sådan lyst til jeg glæder mig til at kunne købe det tøj jeg har lyst til, og ikke føle skam når jeg tillader mig en is på havnen om sommeren, føle at alle kigger, at have mere energi og kunne sætte mig op på en hest igen! 

jeg glæder mig også til at slippe for den sultne fornemmelse hele tiden, der er bare så meget godt i fremtiden der venter- håber jeg, jeg ved også der er en minimal risiko for at det ikke går godt, men... Det skal det.. Det er MIN chance det her.. 

jeg glæder mig...

Held og lykke med det.  Min far fik det lavet for to og et halvt år siden efterhånden, og han siger det er noget af det bedste han nogen sinde har gjort!

Anmeld

7. april 2013

Peanut

Kender en der fik den operation for 4 år siden. Også på Mølholm, hvilket var en spuer oplevelse.

De første par år, var han også vildt glad for at kunne shoppe tøj (nærmest som et barn til jul).

Og til trods for at han faktisk halverede sin vægt, fra max vægt til min vægt, har han lidt fortrudt. For han er konstant sulten og har ingen mæthedsfornemmelse. Og er faktisk også en smule overvægtig (10-15 kg) idag. Faktisk uanset hvor sundt han spiser, har han svært ved at holde vægten nede  

Derudover fik han også tarmslyng som der nåede at gå koldbrand i (da lægerne var længe om at finde ud af det), grundet alt det tabte indvendige fedt, som holdt tarmene på plads, og som han skulle hasteopereres for.

Han har også snakket med sin læge om det, og lægen siger at han har flere patienter der har fortrudt den operation.

Dette er ikke for at skræmme dig, men for at oplyse dig om at det desværre ikke altid går lige godt 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

tusind tak for alle jeres svar jeg har fået oplysninger om komplikationer osv, ved der er en risiko, men det er der også ved at være fed tænker jeg.. Bmi 46 jeg kan mærke jeg er mere sur og tvær nu er ked når jeg er alene og træls over ungerne.. Åh gid de havde en supermor imorgen kan kun blive bedre:/

Anmeld

7. april 2013

ekebiv

Blev opereret på Mølholm i maj 08 og det er det bedste jeg har gjort for mig selv. Min vægt har været fuldstændig stabil (bmi på 24) i nogle år (blev gravid efter 6 måneder, tog 9 kg på som jeg tabte på nogle uger efter fødsel. Derefter manglede jeg ca 10 kg som røg efterfølgende) jeg har ingen gener udover at jeg har svært ved at optage jern som jeg har fået i drop under denne (3.)graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.