Gastic bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
14 svar
13 synes godt om
7. april 2013

Anonym trådstarter

Puha, på tirsdag skal jeg opereres

kan mærke nervøsiteten melder sin ankomst ganske stille. Har tabt det jeg skal så intet der.. Men hold da op, nu det nu! Jeg glæder mig så meget til det er overstået, til at de første 14 dage er overstået og ikke mindst, at kunne tumle med mine børn som jeg har sådan lyst til jeg glæder mig til at kunne købe det tøj jeg har lyst til, og ikke føle skam når jeg tillader mig en is på havnen om sommeren, føle at alle kigger, at have mere energi og kunne sætte mig op på en hest igen! 

jeg glæder mig også til at slippe for den sultne fornemmelse hele tiden, der er bare så meget godt i fremtiden der venter- håber jeg, jeg ved også der er en minimal risiko for at det ikke går godt, men... Det skal det.. Det er MIN chance det her.. 

jeg glæder mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Tulipan

Rigtig meget held og lykke

Håber alt går godt og du får et let forløb efter operationen!

Anmeld

7. april 2013

norenberg

Held og lykke kender alt til det var det samme igennem for 4 år siden....og har aldrig fortrudt et sek....

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for det

Anmeld

7. april 2013

B&J

Nej hvor bliver det super spænde for dig jeg er så glad på dine vejene jeg ved jo selv hvor meget det har betydet for mig selv, men ja man er super, super nervøs men det hele skal nok gå

og du skal glæde dig til du kan lege med dine børn det har betydet så meget for mig den måde jeg kan lege med Daniel på nu forhold til før

hvor skal du have din operation henne????

KÆMPE krammer her fra

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej hvor bliver det super spænde for dig jeg er så glad på dine vejene jeg ved jo selv hvor meget det har betydet for mig selv, men ja man er super, super nervøs men det hele skal nok gå

og du skal glæde dig til du kan lege med dine børn det har betydet så meget for mig den måde jeg kan lege med Daniel på nu forhold til før

hvor skal du have din operation henne????

KÆMPE krammer her fra

Jeg skal til mølholm, er selvbetalene da jeg ikke kunne få en henvisning..:/ men jeg er fra Nordsjælland.. Det er ganske enkelt fordi jeg har snakket med kirurgen jeg har valgt mølholm, han er meget sympatisk

Anmeld

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg skal til mølholm, er selvbetalene da jeg ikke kunne få en henvisning..:/ men jeg er fra Nordsjælland.. Det er ganske enkelt fordi jeg har snakket med kirurgen jeg har valgt mølholm, han er meget sympatisk

Jeg anbefaler også Mølholm de lavede min, når man er der under efter jamen man føler sig som en konge de er der hele tiden for en og hvis man har spørgsmål spør spør spør de svare på alt og hvis man har ekstra ondt får man noget osv..

og jeg havde en masse spørgsmål skrevet ned til når jeg havde fået operationen til næste dag når vi skulle hjem ak ja der var ingen de svare på alt inden vi fik lov at smutte det er så dejligt og de er der altid for en hvis man har brug for hjælp...

Anmeld

7. april 2013

Anonym8827

Min kæreste fik operationen for tre år siden, og han har kun været rigtig glad for
Så mange gange held og lykke med det

Nu er det bare huden der skal "rettes ind" men det generer ham vist ikke rigtigt.

Anmeld

7. april 2013

LMX

Det kan du roligt glæde dig til

Jeg er også en af dem der har gået det hele igennem og jeg gjorde det gerne igen.

God fornøjelse med dit nye liv.

Anmeld

7. april 2013

pussekat

hejsa
held og lykke med det jeg fik den for ca 6 år siden også på mølholm og her den 6-5 skal jeg have hud af i århus og her tabe 81 kg så glæde mig hele vil til af få den også og kan kom ned i 36-38 i tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.