Kan man låne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Mettefpigen

Du kan søge om indskudslån på kommunen.... Også betaler du af hver måned over din husleje....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Jeg tror godt du kan låne til indskud, men tror ikke du kan låne til møbler, og mener kun man kan låne hvis man ikke kan låne i banken

Det kan man godt. Man får bare ikke ret mange penge da man jo bare kan købe brugt. Det ved jeg deres holdning er. Sådan er det også hvis man søger penge til en barnevogn. Så får man til at man kan købe en brugt.

Anmeld

7. april 2013

Diana2013

Mettefpigen skriver:

Du kan søge om indskudslån på kommunen.... Også betaler du af hver måned over din husleje....

Ved du om man også kan det selv om man har bil ;0 hopper lige med her

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

DianaBaastrup skriver:

Ved du om man også kan det selv om man har bil ;0 hopper lige med her

Det ved jeg faktisk ikk.... Ved det bare fordi min mor søgte om det.... Og hun har ikk bil..., men prøv at gå på borger.dk.. Det kan være man kan læse om det derinde... :-)

Anmeld

7. april 2013

Diana2013

Mettefpigen skriver:

Det ved jeg faktisk ikk.... Ved det bare fordi min mor søgte om det.... Og hun har ikk bil..., men prøv at gå på borger.dk.. Det kan være man kan læse om det derinde... :-)

Hehe tak har været inde på kommunens hjemmeside men der står ikke noget om det tror bare jeg tjener for meget, har 14.000 udbetalt, men er gravid og her er svamp i lejligheden plus vi har givet 12000 for 5 måneder i varme ;så skal betale 1000 i varme om måneden i 72 kvadmeter lejlighed ;/ :/ så har ikke råd til at spare op

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

DianaBaastrup skriver:

Hehe tak har været inde på kommunens hjemmeside men der står ikke noget om det tror bare jeg tjener for meget, har 14.000 udbetalt, men er gravid og her er svamp i lejligheden plus vi har givet 12000 for 5 måneder i varme ;så skal betale 1000 i varme om måneden i 72 kvadmeter lejlighed ;/ :/ så har ikke råd til at spare op

Wauww.... Prøv og ring til dem og høre ad.... Man kan ihvertfald altid prøve....

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Det kan man godt. Man får bare ikke ret mange penge da man jo bare kan købe brugt. Det ved jeg deres holdning er. Sådan er det også hvis man søger penge til en barnevogn. Så får man til at man kan købe en brugt.

Okay, så blev jeg så meget klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.