Kan man låne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
16 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Anonym trådstarter

Til både indskudslån og til lån af møbler hos kommunen når man ingenting har men skal flytte for sig selv og er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Til både indskudslån og til lån af møbler hos kommunen når man ingenting har men skal flytte for sig selv og er gravid?

ja, det kan du...

det til møbler hedder etableringslån....

men begge går ind under enkeltydelse...

men det er ikke vildt meget man kan få.... tror jeg fik 3000 da jeg skulle flytte.... og jeg havde ingenting overhovedet... så det måtte blive til lidt brugt også..

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Jeg tror godt du kan låne til indskud, men tror ikke du kan låne til møbler, og mener kun man kan låne hvis man ikke kan låne i banken

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ja, det kan du...

det til møbler hedder etableringslån....

men begge går ind under enkeltydelse...

men det er ikke vildt meget man kan få.... tror jeg fik 3000 da jeg skulle flytte.... og jeg havde ingenting overhovedet... så det måtte blive til lidt brugt også..

Ja det var da ikke meget.

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tror godt du kan låne til indskud, men tror ikke du kan låne til møbler, og mener kun man kan låne hvis man ikke kan låne i banken

Jeg kan ikke låne i banken.

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg kan ikke låne i banken.

Jeg ville nok snakke med kommunen så, og findes gratisgrupper på facebook, hvor man kan søge gratis møbler, gjorde min veninde

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville nok snakke med kommunen så, og findes gratisgrupper på facebook, hvor man kan søge gratis møbler, gjorde min veninde

Det må jeg prøve

Anmeld

7. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Ja det var da ikke meget.

nej, men på den anden side er der jo heller ikke nogle der siger man skal gå ud og købe nyt fra start af

jeg måtte købe brugte ting til og starte med, og sparer så op til ting fra nyt af hen af vejen

men som en anden skriver er der en masse grupper på facebook, der kan man finde rigtig pæne ting...

men hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald købe sådan noget som klædeskab fra nyt af, da det ikke er så godt hvis det bliver skilt ad og samlet igen

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

nej, men på den anden side er der jo heller ikke nogle der siger man skal gå ud og købe nyt fra start af

jeg måtte købe brugte ting til og starte med, og sparer så op til ting fra nyt af hen af vejen

men som en anden skriver er der en masse grupper på facebook, der kan man finde rigtig pæne ting...

men hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald købe sådan noget som klædeskab fra nyt af, da det ikke er så godt hvis det bliver skilt ad og samlet igen

Der er vist indbygget skab i den lejlighed jeg har fået tilbudt og står som nummer 3. Så håber virkelig jeg får den tror også min mor har noget jeg kan låne/få af hende

Anmeld

7. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Der er vist indbygget skab i den lejlighed jeg har fået tilbudt og står som nummer 3. Så håber virkelig jeg får den tror også min mor har noget jeg kan låne/få af hende

ej, det er jo helt fantastisk så

man kan altså også finde rigtig billige møbler på nogle af siderne på fb er sikker på du nok skal finde en masse du bliver glad for...

der er også bortgives sider til de mere basale ting såsom service og pynteting (hvis dette heller ikke haves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.