Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

SAL

Anonym skriver:

Hej piger  

Jeg er nød til at være anonym da jeg har noget familie herinde. 

Jeg står i et dilemma. 

Jeg har mødt en fyr som jeg har det rigtig godt sammen med, men han er mørk. Min familie har utrolig mange fordomme omkring udlændinge. Men han er fuldstændig ligesom jeg selv er, han tror ikke rigtig på noget (han er kristen, men uden at gå i kirke og være vildt troende) han er stille og rolig nede på jorden, den mest kærlige person jeg nogensinde har mødt. Han er mildest talt fantastisk og virkelig bare drømme fyren. 

Men jeg er bange for hvordan mine forældre reagere når jeg fortæller dem at jeg har noget sammen med en mørk fyr, om de overhovedet vil være til at snakke med om det. Den eneste i min familie der ville have forståelse for det, ville være min yngste søster. Jeg er bange for at præsentere ham for min familie. Jeg kan heller ikke få mig til at fortælle ham hvordan min familie er eller kan være. 

Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?

Min familie er på samme måde som dine mht. udlændinge! Nok bare en del værre når det kommer til stykket! Jeg ville osse være skide bange hvis jeg skulle præsentere dem for min kæreste der var mørk!
MEN! Jeg syns du skal fortælle dem at du har mødt en fyr som kommer fra..........- og at I er glade for hinanden og at du ønsker de skal tage godt imod ham og være åbne! (må jeg spørge hvor han er fra?)
Pøj pøj med det - ved det er svært! Men tror det er bedst hvis du er helt ærlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.