Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Var så nervøs for det var et år siden jeg sidst har lavet æg.. Og jeg bliver jo 39år til sommer.. så hold nu op vi er glade.. Ud af de 16stk. vi fik ud var 14stk. modne.. Og ud af de 14stk. var der 8stk. perfekte 4 cellede æg uden fragmenter.. Så nu ruger jeg på 2stk. og vi fik 6stk. på frys.. Kan slet ikke få armene ned igen...
Var så nervøs for det var et år siden jeg sidst har lavet æg.. Og jeg bliver jo 39år til sommer..
så hold nu op vi er glade.. Ud af de 16stk. vi fik ud var 14stk. modne.. Og ud af de 14stk. var der 8stk. perfekte 4 cellede æg uden fragmenter.. Så nu ruger jeg på 2stk. og vi fik 6stk. på frys..
Kan slet ikke få armene ned igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1000 tak alle sammen..
Så SKAL den altså bare være her denne gang...
Fedt nok Sådan skal det da bare lige gøres For at det er blevet jeres tur nu.
Hold nu op det var flot.. Kan godt forstå dine arme hænger højere end højt.. Tillykke hvor er det skønt
Leonora skriver: Jubiiiiii Har tjekket din profil som en gal stalker og krydset alt for at dine æg var gode Jeg vil nu holde min fingre krydsede de næste 14 dage . Det SKAL bare gå godt Kram fra mig
Jubiiiiii Har tjekket din profil som en gal stalker og krydset alt for at dine æg var gode Jeg vil nu holde min fingre krydsede de næste 14 dage . Det SKAL bare gå godt Kram fra mig
Tak søde..
Skal vente helt til d. 23. med at få svar..
Joerse skriver: Hold nu op det var flot.. Kan godt forstå dine arme hænger højere end højt.. Tillykke hvor er det skønt
Sådan har det nogenlunde været hver ganG..
øog endt med 1 bio og 2 sa...
Sikke da en dejlig nyhed! Denne gang SKAL bare være lykkens gang for jer - det har I bare så meget fortjent!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128