Den gamle høne kan stadig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
44 svar
77 synes godt om
6. april 2013

ønskebørn74

Var så nervøs for det var et år siden jeg sidst har lavet æg.. Og jeg bliver jo 39år til sommer..

så hold nu op vi er glade.. Ud af de 16stk. vi fik ud var 14stk. modne.. Og ud af de 14stk. var der 8stk. perfekte 4 cellede æg uden fragmenter.. Så nu ruger jeg på 2stk. og vi fik 6stk. på frys.. 

Kan slet ikke få armene ned igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

B&J

Hold da op hvor kan du bare det der, ej hvor er det fantastisk at læse hvor er jeg super glad på jeres vejene

Krydser alt hvad jeg kan for der kommer en baby til jer denne gang

Anmeld

6. april 2013

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Var så nervøs for det var et år siden jeg sidst har lavet æg.. Og jeg bliver jo 39år til sommer..

så hold nu op vi er glade.. Ud af de 16stk. vi fik ud var 14stk. modne.. Og ud af de 14stk. var der 8stk. perfekte 4 cellede æg uden fragmenter.. Så nu ruger jeg på 2stk. og vi fik 6stk. på frys.. 

hejsa
så skal hønemor igen på æg for jer og hold da op hvor du kan

Anmeld

6. april 2013

M (:

ønskebarn74 skriver:

Fedt, fedt, fedt!! 

Krydser alt hvad jeg har for, at det er jeres tur denne gang!! 

Anmeld

6. april 2013

Swerg

krydser !!!!

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Hvor er du en god høne

Alderen behøver bestemt ikke at gøre æggene dårligere, vores fertilitetslæge sagde at mine var i meget fin kvalitet, og alderen var da heller ikke lige på min side

Anmeld

6. april 2013

-Sigrid-

Sikke en god høne

Jeg tænker tit på dig, jeg håber virkelig på at denne gang lykkedes det for jer 

Anmeld

6. april 2013

Faith

Ej hvor fedt!!!! Stort tillykke med det fine resultat. Hvor bliver det spændende.

Anmeld

6. april 2013

tweety2060

ønskebarn74 skriver:

KJUbidKVæJUbiJUbiiJUbii..t.up.upræcis.up.t.Var så nervøs for det var et år siden jeg sidst har lavet æg.. Og jeg bliver jo 39år til sommer..

JUbii, hurra og pøj pøj

Anmeld

6. april 2013

baby012

NU må det da også være jeres tur søde !!! 

ALT hvad jeg kan for at de begge bliver der !!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.