invitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

Hvor meget har det kostet at lave dem i materialer?

Hm, omkring 200-250 inkl udstikker og kuverter (også i sølv).. Jeg havde materialer til 20 stk. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

2babygirls

dukke skriver:

Her er Hej piger

Jeg er lidt på bar bund og kan ikke finde ud af hvordan vores invitation til Jessicas dåb skal se ud så jeg tænkte på om jeg måtte se jeres så er kan få nogle idéer

Her er Anemones indbydelser.
Temaet er franske anemoner og lilla til dåben
Martin har leget med Photoshop og så har jeg lavet resten på en hjemmeside jeg ikke lige husker.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2013

foto på lærred

dukke skriver:

Hej piger

Jeg er lidt på bar bund og kan ikke finde ud af hvordan vores invitation til Jessicas dåb skal se ud så jeg tænkte på om jeg måtte se jeres så er kan få nogle idéer

Sender for inspiration nogle af dem jeg laver

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Hm, omkring 200-250 inkl udstikker og kuverter (også i sølv).. Jeg havde materialer til 20 stk. 

Synes det er vildt så hurtig det løber op!

Anmeld

14. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

Synes det er vildt så hurtig det løber op!

Ja, det går rigtig hurtigt! 

Anmeld

1. maj 2013

AnneSt

Sikke en masse gode ideer til invitationer, jeg har fået ved at læse denne tråd :-)

Jeg skal også til at lave invitationer til Lillepigens barnedåb, men jeg er vist ikke så kreativ, så jeg kan lave dem selv. Haha!

Jeg har kigget på nettet og fundet en hjemmeside, hvor man kan lave "personlige" invitationer til bl.a. barnedåb. De bliver personlige ved, at man kan indsætte et eller flere af sine egne billeder...jeg har kigget på de her helt almindelige kort (http://www.onlinefotoservice.dk/kort-og-invitationer/kort-saet-med-10-stk/foldekort-13x18-cm.html), men jeg kender intet til hjemmesiden...

Så er der nogen, der kender www.onlinefotoservice.dk? Hvordan er deres kvalitet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.