invitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.457 visninger
35 svar
14 synes godt om
6. april 2013

dukke

Hej piger

Jeg er lidt på bar bund og kan ikke finde ud af hvordan vores invitation til Jessicas dåb skal se ud så jeg tænkte på om jeg måtte se jeres så er kan få nogle idéer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Jupiter

Vores er en navngivings-invitation, som sendes sammen med vores bryllups invitation.

Jeg vedhæfter lige billeder af kuverterne og selve invitationen, du kan jo nøjes med at lade dig inspirere af layoutet 

Billedet i hjørnet skal selvfølgelig være af bebs når hun kommer ud, og farverne på teksten er forskellige lige nu, fordi jeg ikke har valgt en endelig farve endnu - hele teksten skal selvfølgelig have samme farve 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2013

M (:

dukke skriver:

Hej piger

Jeg er lidt på bar bund og kan ikke finde ud af hvordan vores invitation til Jessicas dåb skal se ud så jeg tænkte på om jeg måtte se jeres så er kan få nogle idéer

Hvis du husker mig på det, må du gerne se mine invitationer i løbet af ugen, når jeg har fået sendt dem ud.. (:

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

Vi har sendt den her ud til vores datters dåb og så bare i hvide konvolutter.. 

Her er forsiden

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

Og her er bagsiden

Anmeld

7. april 2013

dukke

Jupiter skriver:

Vores er en navngivings-invitation, som sendes sammen med vores bryllups invitation.

Jeg vedhæfter lige billeder af kuverterne og selve invitationen, du kan jo nøjes med at lade dig inspirere af layoutet 

Billedet i hjørnet skal selvfølgelig være af bebs når hun kommer ud, og farverne på teksten er forskellige lige nu, fordi jeg ikke har valgt en endelig farve endnu - hele teksten skal selvfølgelig have samme farve 

Hvor er den fin

Anmeld

7. april 2013

dukke

Juliekp skriver:

Vi har sendt den her ud til vores datters dåb og så bare i hvide konvolutter.. 

Her er forsiden

Hvor er den flot og sikke en skøn pige

Anmeld

7. april 2013

dukke

M (: skriver:

Hvis du husker mig på det, må du gerne se mine invitationer i løbet af ugen, når jeg har fået sendt dem ud.. (:

Ja det skal jeg nok huske dig på

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

dukke skriver:

Hvor er den flot og sikke en skøn pige

Tusind tak x 2

Anmeld

7. april 2013

W&M <3

dukke skriver:

Hej piger

Jeg lavede dem her til min datters dåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.