Findusinde skriver:
Hvordan gik weekenden til Thy Rock? Fik du set ham eller?? 
Hehe.... ærligt talt ved jeg ikke hvordan jeg skal svare på den!!!
Kan ikke huske så meget

Jeg var deroppe både fredag og lørdag!! Fredag så jeg ham ikke og hørte intet.... men kontaktede ham heller ikke!!
Lørdag mødte jeg ham tilfældigt!! Men allerede her var jeg godt fuld!!! Vi snakkede kort, og han fortalte mig om hende tøsen.... jeg fortalte ham at jeg havde været en smule jaloux. Og så kyssede vi kort 2 gange

Derefter gik vi igen hver til sit.... Jg festede videre, dansede på bordene og hyggede med mine venner. Min søster havde set at han flere gange sad og kiggede efter mig.... Hun mener han virkede jaloux

Jeg var på et andet tidspunkt ovre ved ham men uden kys, kram eller noget andet. Der faldte jeg i snak med hans bedste ven.... men kan ærligt talt ikke huske hvad jeg har sagt

Rygterne siger derefter at jeg var ovre ved ham for 3. gang på et tidspunkt, hvor han beder mig om at gå hen og være sammen med en anden.... men ved ikke om det er sandt. Og han svarer ikke når jeg kontakter ham..... Så det er vel helt slut

Jeg mødte ham i går morges, han kom cyklende ovre på den anden side. Jeg vinkede kort, og han vinkede helt vildt.... Så igen strider hans handlinger ikke overens!!
Jeg havde besluttet at give ham luft, i håb om at vi kunne snakke når han havde fået det hele lidt på afstand. Men så i går på hans facebook status skrev han at han tog til sjælland, og ikke ville være til at få fat på da det ikke var en hygge-tur.....
Jeg ved hans onkel bor derovre og er MEGET syg. Så jeg frygter lidt der er sket noget!!!! Jeg sendte alligevel en sms, om at jeg håbede alt var okay, og at han bare skulle skrive eller ringe hvis han havde brug for at snakke!!!
Bare fordi jeg er skuffet, er jeg jo ikke en kælling. Hvis han har brug for støtte er jeg der helt sikkert for ham..... Men har intet hørt

Så endnu engang må jeg ud på single markedet..... meeeeen nu holder jeg også pause... skal lige over Thomas, som jeg desværre har udviklet flere føleleser for, end den sunde fornuft tillader!!
Knus