Jeg har lige nogle frustationer jeg skal af med.
For 3 uger siden, mødte jeg en alletiders fyr. (5 dage efter en anden havde sms'et mig at han havde udnyttet mig igennem 3 uger fordi han havde medlidenhed med mig, og min status som enlig mor). Han var fuldstændigt slået af pinden, over synet af mig, og jeg havde det helt på samme måde.
Vi har set hinanden hver dag lige siden, med undtagelse af 3 dage, men har ringet eller skrevet med hinanden hver evig eneste dag!!
Jeg har svævet på den lyserøde sky. Han har også mødt lille-pigen, og hun har været super glad for ham (og omvendt).
Vi ville ikke kalde os kærester, med super super gode venner med fordele!! Her for 3 dage siden havde vi en snak om at tage det stille og roligt. Han er lidt nervøs for at det skal gå for stærkt, og at han skal trække sig tilbage med den fart vi har på. Han har ikke haft et forhold i 4 år, og mente at han var for glad for at være alene ("hun" har åbenbart ikke behandlet ham ordentligt).
Det skal lige siges at det var ham der kom med kommentar som: "hvis sofa skal vi beholde hvis vi flytter sammen" "hvis i flytter ind er det jo bare en lille udgift mere til mad i forhold til det jeg har nu, så det med at du mister en masse tilskud skal du endeligt ikke tænke på" "Det var jo så meningen at der skulle laves lidt om herinde på kontoret, men nu kan det jo være her skal være børneværelse i stedet"..... osv.
Han siger stadig dejlige ting, og kalder mig sin baby. Vi fik snakket en del ting igennem. Han gav mig beskeden om at jeg skulle vide at hvis jeg kom til at gå ud og være sammen med en anden, så ville han ikke smide det hele væk, og sige det var det. Han ville ikke holde på mig, når det var ham der ikke var klar, Han fik at vide tilbage at det ikke var gengældt, og at hvis han var sammen med en anden, kunne han godt vinke farvel til alt!! Det accepterede han.
I går var jeg så til afslutning på skolen, og jeg blev en smule fuld. Vi skrev lidt sammen. Jeg tilbud ham at han kunne komme op og putte hos mig her til formiddag kl 7 når han havde fri!! Han afviste en smule koldt med beskeden om at han skulle hjem da han fik besøg fra Randers!! Og i dag står der glædeligt gensyn med Sharon (på facebook), som åbenbart skal med til Thy-rock og som skal overnatte hos ham hele weekenden!!
Jeg ved godt at jeg måske gør det hele til mere end det er!! Men det virker da lidt som om han lige skulle have sagt de ting med at være sammen med en anden inden hun kom!! Så givr det også lidt mening med at han har været en smule kold her de sidste par dage.... og ikke mindst at han har givet mig besked på at gå ud og finde en og få mig et godt uforpligtet knald!!
Jeg er virkelig virkelig ked af det
Og ikke nok med det er jeg en smule bag-stiv!! Jeg skal selv med til Thy-rock! Men er virkeligt bange for at jeg ikke kan styre mig hvis jeg ser ham med hende

, det kan jo også være det bare er en veninde, men så kunne han i det mindste godt have fortalt mig det!!!
ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV Hvorfor er det at fyre kun kan holde mig ud i 3 uger!! Har fanmde gået og været så glad!!
Tak for at du læste med så langt. Håber mit indlæg er forståligt :-(
Pernille