Hækler du guldtæpper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Lene Unik

ano14316 skriver:

hej

nare til info, det er ikke alm. bomuldsgarn man bruger.. Det bruger sådan nogen her, det er ikke garn men stof..  http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4040-Garn/404035-Ovrige-garner/1/323682-Zpagetti-tricotgarn-gra 
man hækler på en pind 10, det er ret nemt at hækle så stort.. 

Jeg har ikke lavet gulvtæppe, men jeg har lavet andre ting.. jeg har så været så nærrig til at købe det jeg linker til, og har bare revet stof i strimler og hæklet med det.. det bliver meget fedt, tror det ville det skide godt ud som tæppe.. da det jo giver lidt brede fryser nå der kommer en ny strimmel... 

held og lykke med det..

Jeg ved godt at man også kan lave gulvtæpper i dette garn af stof, men de tæpper der var linket til på Trendsales er hæklet i bomuldsgarn, det det jeg har gået ud fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

ano14316

Lene Unik skriver:

Jeg ved godt at man også kan lave gulvtæpper i dette garn af stof, men de tæpper der var linket til på Trendsales er hæklet i bomuldsgarn, det det jeg har gået ud fra.

Nåhh ja det kan jeg da godt se... jeg gik bare ud fra zebras tæppe... sorry..

Anmeld

6. april 2013

Lene Unik

Mor1012 skriver:

jeg er SIKKER på hvis du kan lave sådan nogle tæpper, så har du en god hoppy at tjene Lidt penge på , men du skal selvfølgelig os finde hyggen ved det

jeg er helt sikkert åben for at bede dig lave sådan et rundt tæppe til mig, men jeg ville være ked af at skulle betale hvis det så ender med det ikke lige lykkes det vigtigste er bare det nemlig ikke bukker opaf

men igen så skal jeg bruger nogle forskellige pigefarver mm, billede kan vises.

Du skal selvfølgelig kun betale hvis resultatet bliver godt. Det kan laves som en handel igennem mit firma, og så er du stillet som hvis det var ethvert andet køb.

Jeg har allerede en "hobby", men det er altid sjovt at lave noget nyt. Udover at jeg køber tøj til min butik, så laver jeg også en del selv i sy og strik.

Anmeld

6. april 2013

Mor1012

Lene Unik skriver:

Jeg skal nok få det rettet til så det bliver pænt rundt og ikke bukker op.

Det jeg har hæklet er ikke specielt tykt, men stadig en god tykkelse og tæthed til et gulvtæppe. Det er samme tykkelse som det her tæppe på Trendsales:

http://www.trendsales.dk/listings/eget-design-haeklet-rundt-gulvtaeppe/30579485?forum=372&road=my_items

De andre tæpper (også det norske) er i tykkere "garn" og bliver derfor også kraftigere.

Jeg har mange farver garn, jeg kan tage billeder af det i morgen. Ellers kan bomuldsgarn (hvis det skal hækles i det) købes forholdsvis billigt.

140cm er stort - måske kan jeg få en fornemmelse af hvor meget garn der skal bruges når jeg har hæklet lidt, men tænker umiddelbart at det burde kunne gøres for under 699.

jamen jeg er helt sikkert interesseret du lyder til at vide en del om at hækle mm

du må gerne sende mig en privat besked så kan jeg sende dig mit tlf nr og eller email så du kan sende billede af det garn du har.

jeg ville gerne betale dig lidt penge nu så du også var sikker på mig, ville bare være synd hvis tæppet så ikke blev som forventet

men lad os finde ud af det , hvis du finder ud af at sende mig billede af det garn du har mm

jeg tænker sådan et tæppe rutcher lidt rundt på trægulv, kan man ikk ligge sådan en skrid sikker under som man kan få til at ligge under tæpper.. eller dur det ikke til sådan et tæppe.

Anmeld

6. april 2013

Lene Unik

ano14316 skriver:

Nåhh ja det kan jeg da godt se... jeg gik bare ud fra zebras tæppe... sorry..

Jeg har også googlet sebra tæpperne, og det er selvfølgelig svært at afgøre ud fra et billede, men det ser ikke ud til at være lavet i det tykke "stof" garn, men også i bomuldsgarn, men jeg har ikke set dem "live"

Anmeld

6. april 2013

Lene Unik

Mor1012 skriver:

jamen jeg er helt sikkert interesseret du lyder til at vide en del om at hækle mm

du må gerne sende mig en privat besked så kan jeg sende dig mit tlf nr og eller email så du kan sende billede af det garn du har.

jeg ville gerne betale dig lidt penge nu så du også var sikker på mig, ville bare være synd hvis tæppet så ikke blev som forventet

men lad os finde ud af det , hvis du finder ud af at sende mig billede af det garn du har mm

jeg tænker sådan et tæppe rutcher lidt rundt på trægulv, kan man ikk ligge sådan en skrid sikker under som man kan få til at ligge under tæpper.. eller dur det ikke til sådan et tæppe.

Betaling, farver og andet kan vi tage over besked/mail, skriver om lidt.

Jeg vil tro at man kan bruge det samme som man kan ligge under almindelige løse tæpper så det bliver liggende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.