Mor1012 skriver:
godt gået 

Jamen aner ikke en "skid om hækleri og garn.
det skal bruges på gulvet på min datters værelse og skal være 140 cm i diameter.
farverne skal være lidt forskellige, har billeder liggende af hvad jeg tænker af farver. men det garanteret ikke nogen du har liggende.. lyserød, rød, gul osv
?
jeg aner heller ikke med pris. det eneste det ikke må overstige er 699 som zebras tæpper koster. men jeg vil bare gerne ha et som var mere unikt end bare at købe zebra mærkets 
ja et skal nemlig ikke bukke op, når det er et gulvtæppe det ville være synd 
Jeg skal nok få det rettet til så det bliver pænt rundt og ikke bukker op.
Det jeg har hæklet er ikke specielt tykt, men stadig en god tykkelse og tæthed til et gulvtæppe. Det er samme tykkelse som det her tæppe på Trendsales:
http://www.trendsales.dk/listings/eget-design-haeklet-rundt-gulvtaeppe/30579485?forum=372&road=my_items
De andre tæpper (også det norske) er i tykkere "garn" og bliver derfor også kraftigere.
Jeg har mange farver garn, jeg kan tage billeder af det i morgen. Ellers kan bomuldsgarn (hvis det skal hækles i det) købes forholdsvis billigt.
140cm er stort - måske kan jeg få en fornemmelse af hvor meget garn der skal bruges når jeg har hæklet lidt, men tænker umiddelbart at det burde kunne gøres for under 699.
Anmeld