Hjælp!! meget utydelige streger eller ønsketænkning??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Miss Kat

Mami_Ravn skriver:

Så tog jeg testen 2 gang både en strimmel og clearblue.. Der er vel ikk så meget at tage fejl af?? Synes dog stregerne på strimlen er ret utydelig i forhold til den jeg tog imorges 

Den første var jo også taget med morgenurin, så det er ikke så mærkeligt...

Du skal være mor!! Tillykke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Okay, men clearblusiger jo gravid.. Så nu må vo se, bestiller tid hos lægen næste uge

Du skal da bare bestille tid til vandrejournal i uge 8, så er der blodprøver, og inden du tænker over det, så er det tid til nakkefold.

Anmeld

6. april 2013

Mami_Ravn

Rockertand skriver:

Du skal da bare bestille tid til vandrejournal i uge 8, så er der blodprøver, og inden du tænker over det, så er det tid til nakkefold.

Skal man ikke testes ved lægen så man også ved hvor langt henne man er og sådan?? har ikk nået at have min første mens efter pillerne så kender ikke min cyklus

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Skal man ikke testes ved lægen så man også ved hvor langt henne man er og sådan?? har ikk nået at have min første mens efter pillerne så kender ikke min cyklus

Jamen, lægen laver bare en test magen til den, du har.
Du kender sidste mens 1. dag, og man regner udfra den, men det kan du bare oplyse i telefonen, der sker ikke andet, så det er lidt spild af lægens tid. Du kan godt blive rykket nogle dage i termin, når du bliver skannet, men det sker der heller ikke noget ved.

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Glemte lige at skrive, at det værste, der kan ske, er, at du kommer for tidligt til nakkefold, men så får du en skanning mere, og det vil jo ikke være så dårligt, vel?

Anmeld

6. april 2013

Mami_Ravn

Rockertand skriver:

Jamen, lægen laver bare en test magen til den, du har.
Du kender sidste mens 1. dag, og man regner udfra den, men det kan du bare oplyse i telefonen, der sker ikke andet, så det er lidt spild af lægens tid. Du kan godt blive rykket nogle dage i termin, når du bliver skannet, men det sker der heller ikke noget ved.

Okay.. Ved bare ikke om jeg tør tro på det indtil lægen siger det:-)

Anmeld

6. april 2013

Klokkeblomst88

Positiv - stort tillykke 

Anmeld

6. april 2013

Karla

Mami_Ravn skriver:

Så tog jeg testen 2 gang både en strimmel og clearblue.. Der er vel ikk så meget at tage fejl af?? Synes dog stregerne på strimlen er ret utydelig i forhold til den jeg tog imorges 

Dine strimmel teste ligner mine. Allerede et par dage efter var de meget tydeligere stort tillykke !
Hvor lang tid er du gået over tid?

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Okay.. Ved bare ikke om jeg tør tro på det indtil lægen siger det:-)

Halooo - du har en 5 siders tråd, hvor alle er enige, synlige ikke mere gravid af, at din læge laver en test mere og derefter siger pænt farvel, vi ses om 4 uger

Anmeld

6. april 2013

Mami_Ravn

Karla skriver:

Dine strimmel teste ligner mine. Allerede et par dage efter var de meget tydeligere stort tillykke !
Hvor lang tid er du gået over tid?

er lige stoppet på piller så kender ikk min cyklus, men havde første sidste mens dag d 5 martjeg hvis min cyklus er på 28 dage skulle jeg ha haft min mens den 1 så dvs ca en uge siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.