Hjælp!! meget utydelige streger eller ønsketænkning??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Ej hvor vildt!! Er i sikre?? Var så sikker på at jeg ville teste negativ og havde kun en test.. Kan jeg godt teste senere eller skstedet være morgen?? Har hørt at der skal gå 4 timer så er urinen koncentreret nok til at teste med?

Test du bare løs, men lad være med at blive nervøs over farveintensiteten, hvis du bruger forskellige mærker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Mami_Ravn

Rockertand skriver:

Test du bare løs, men lad være med at blive nervøs over farveintensiteten, hvis du bruger forskellige mærker.

Overvejede at gå over og købe et par clearblue digital test, så er der ikk noget med farve nemlig.. Ville det være smart??

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Overvejede at gå over og købe et par clearblue digital test, så er der ikk noget med farve nemlig.. Ville det være smart??

Én kan gøre det, husk at tage billede af den, "gravid" forsvinder jo ret hurtigt, så det er rart med et minde

Anmeld

6. april 2013

Mami_Ravn

Rockertand skriver:

Én kan gøre det, husk at tage billede af den, "gravid" forsvinder jo ret hurtigt, så det er rart med et minde

Okay, det godt at vide.. Min veninde siger dog man skal have ret høj hcg niveay før den kan aflæse, så måske jeg bare sku købe strimler igen

Anmeld

6. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mami_Ravn skriver:

Dette er taget efter 5 min som skrevet i brugsanvisningen.. Ønsketænkning eller utydelig men tilstedeværende streger??

Det er helt klart ikke ønsketænkning  Tillykke!

Anmeld

6. april 2013

Muhmi

Mami_Ravn skriver:

Dette er taget efter 5 min som skrevet i brugsanvisningen.. Ønsketænkning eller utydelig men tilstedeværende streger??

Jeg synes det er meget tydligt der er to streger... Det behøver vist ikke være ønsketænkning....

Tillykke

Anmeld

6. april 2013

MortilElias2010

Mami_Ravn skriver:

Jeg ser TO streger tydeligt som dagen  

Anmeld

6. april 2013

MortilElias2010

Mami_Ravn skriver:

Afsted med dig  Vi venter spændt 

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Okay, det godt at vide.. Min veninde siger dog man skal have ret høj hcg niveay før den kan aflæse, så måske jeg bare sku købe strimler igen

Det skal den nu ikke, den vil uden tvivl skrive gravid nu.

Anmeld

6. april 2013

LMX

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.