Gravid efter HSU undersøgelse (Vandscanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Becks

Maja84 skriver:

Det tror jeg godt man kan, uden at være sikker, men kommer nok an på hvornår, for laver man HSU efter æl tror jeg ikke man inseminerer. Mener også man kan få lavet HSU gennem hele ens cyklus, og er faktisk lidt i tvivl om jeg ikke blev gravid i samme i samme cyklus som HSU

Oki 

Jeg fik at vide, at de skal lavenden efter min mens. er startet, men inden æl...

så kan jeg håbe på de kan inseminere i samme cyklus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Kløver

Becks skriver:

Oki 

Jeg fik at vide, at de skal lavenden efter min mens. er startet, men inden æl...

så kan jeg håbe på de kan inseminere i samme cyklus 

Det tror jeg når de siger sådan
Jeg er lidt spændt om jeg skal have lavet HSU når vi igen skal igang, da jeg har fået flere cyster

Håber det giver pote, og krydser for gode nyheder lige om lidt

Anmeld

6. april 2013

Becks

Maja84 skriver:

Det tror jeg når de siger sådan
Jeg er lidt spændt om jeg skal have lavet HSU når vi igen skal igang, da jeg har fået flere cyster

Håber det giver pote, og krydser for gode nyheder lige om lidt

Krydser fingre for os begge  

Anmeld

6. april 2013

Kløver

Becks skriver:

Krydser fingre for os begge  

Anmeld

6. april 2013

gædde/gitte

Jeg venter på mens, så jeg kan få Hsu. Og fik at vide at det gør at insermineringen udskydes til næste mrd.
Men mht emne blev min svigerinde gravid efter begge sine sk6ldniner og der kom efterfølgende en til helt af sig selv. Så 3 lækre unger

Anmeld

6. april 2013

et-ønske

Becks skriver:

Jeg skal have lavet en HSU ved næste cyklus, hvor de tjekker om der er gennemgang i æggelederne...

jeg har hørt mange sige, at de blev gravide efter denne undersøgelse, fordi der ligesom er blevet skyllet igennem!

Hvdekan har det været med jer, der har været i behandling og har fået denne undersøgelse?

Jeg har stemt blankt - har selv lige fået det hele skyllet igennem, dog ved operation.
Men min cyklus er lige startet så om 4 uger kan jeg fortælle om der var gevinst her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.