Gravid efter HSU undersøgelse (Vandscanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du gravid i cyklussen efter en HSU undersøgelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.751 visninger
15 svar
3 synes godt om
5. april 2013

Becks

Jeg skal have lavet en HSU ved næste cyklus, hvor de tjekker om der er gennemgang i æggelederne...

jeg har hørt mange sige, at de blev gravide efter denne undersøgelse, fordi der ligesom er blevet skyllet igennem!

Hvdekan har det været med jer, der har været i behandling og har fået denne undersøgelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

tarkoflen

Jeg kan ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige, at jeg har tænkt meget på dig, og hepper for fulde gardiner for, at det er din tur til at hoppe og og ned af glæde meget snart

Jeg håber du har det rigtig godt

Anmeld

6. april 2013

Kløver

Jeg har svaret ja, kan ikke huske om det var i samme eller cyklussen efter, men var senest i 2 cyklus efter min HSU at jeg blev gravid

Krydser for at en HSU hjælper dig

Anmeld

6. april 2013

FamilenStorm

Jeg har Svaret ja.. Blev stort set gravid samme dag hvis man kigger på terminen :-)

Hende der skannede mig fortalte at 30% ud af alle der fik den lavet blev gravide lige efter, så hun anbefalede lagengymnastik de efterfølgende dage..

Anmeld

6. april 2013

Becks

tarkoflen skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige, at jeg har tænkt meget på dig, og hepper for fulde gardiner for, at det er din tur til at hoppe og og ned af glæde meget snart

Jeg håber du har det rigtig godt

Tak søde 

Jeg har det rigtig godt  Skrev en Update herinde for nogle dage siden...

Håber også du har det godt 

Anmeld

6. april 2013

Becks

Maja84 skriver:

Jeg har svaret ja, kan ikke huske om det var i samme eller cyklussen efter, men var senest i 2 cyklus efter min HSU at jeg blev gravid

Krydser for at en HSU hjælper dig

Ihhh det lyder godt 

Ved du om man kan blive insemineret i samme cyklus, som man får lavet HSU'en?

Jeg skal nemlig først ringe til klinikken og få en tid til den, står min mens. er kommet og ved ikke helt på hvilken dag de laver HSU'en

Anmeld

6. april 2013

Becks

FamilenStorm skriver:

Jeg har Svaret ja.. Blev stort set gravid samme dag hvis man kigger på terminen :-)

Hende der skannede mig fortalte at 30% ud af alle der fik den lavet blev gravide lige efter, så hun anbefalede lagengymnastik de efterfølgende dage..

Fantastisk 

Jeg kan ikke rigtig lave lagengymnastisk, da jeg er alene og skal insemineres med donorsæd 

Men håber det lykkedes med inseminationen 

Anmeld

6. april 2013

BigHope13

Jeg har svaret nej, men jeg har så også pco og skulle igennem iui for at blive gravid. Men det var et dejligt skridt på vejen at vide der var fri passage.
Og har hørt op til flere som er blevet gravide hurtigt efter hsu, så håber inderligt det kommet til at flaske sig for dig og der snart er gevinst.

Anmeld

6. april 2013

Kløver

Becks skriver:

Ihhh det lyder godt 

Ved du om man kan blive insemineret i samme cyklus, som man får lavet HSU'en?

Jeg skal nemlig først ringe til klinikken og få en tid til den, står min mens. er kommet og ved ikke helt på hvilken dag de laver HSU'en

Det tror jeg godt man kan, uden at være sikker, men kommer nok an på hvornår, for laver man HSU efter æl tror jeg ikke man inseminerer. Mener også man kan få lavet HSU gennem hele ens cyklus, og er faktisk lidt i tvivl om jeg ikke blev gravid i samme i samme cyklus som HSU

Anmeld

6. april 2013

Becks

BigHope13 skriver:

Jeg har svaret nej, men jeg har så også pco og skulle igennem iui for at blive gravid. Men det var et dejligt skridt på vejen at vide der var fri passage.
Og har hørt op til flere som er blevet gravide hurtigt efter hsu, så håber inderligt det kommet til at flaske sig for dig og der snart er gevinst.

Jeg har også PCO og skal også igennem IUI-D 

Tak, det håber jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.