Hvor meget bevægede jeres sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Hvor meget bevægede jeres babyer sig til scanninger?
Var til scanning i tirsdags, 9+1, der sov den til at starte med, men vågnede og bevægede sig lidt, tog armene og til hovedet, benene bevægede sig og så lidt kroppen. Men den sprællede og svømmede ikke rundt, som andre folk skriver deres har gjort.

Så hvor meget bevægede jeres babyer til de forskellige scanninger?

Min datter var helt ustyrlig til alle skanninger og vi var til RIGTIG mange (grundet hun var lidt lille), vi kunne dårligt få nogle gode billeder af hende.. 

Men bare vent, tror du ikke den lille bøvs bliver mere aktiv med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Albertsen92

Juliekp skriver:

Min datter var helt ustyrlig til alle skanninger og vi var til RIGTIG mange (grundet hun var lidt lille), vi kunne dårligt få nogle gode billeder af hende.. 

Men bare vent, tror du ikke den lille bøvs bliver mere aktiv med tiden

Hvor dejligt
Håber jeg den bliver

Anmeld

7. april 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Var til scanning i tirsdags, 9+1, der sov den til at starte med, men vågnede og bevægede sig lidt, tog armene og til hovedet, benene bevægede sig og så lidt kroppen. Men den sprællede og svømmede ikke rundt, som andre folk skriver deres har gjort.

Havde nøjagtig samme oplevelse til scanning i torsdags hvor jeg var 9+5. Først var den stille og så sprællede den med arme og ben. Ikke noget svømmen rundt her. Og 6+5 var der slet ingen bevægelse at se.

Anmeld

7. april 2013

bubba

Albertsen92 skriver:

Vores var for lille til at bevæge sig ved første scanning i uge 7, men både til NF og MD sov hun. Så vi fik nogle super billeder og vækkede vi hende bagefter, så vi kunne se hende bevæge sig lidt :-)

Anmeld

7. april 2013

baby012

Datter - aktiv i hele forløbet 

søn - helt rolig, indtil md scanning  

Anmeld

7. april 2013

Wik

Du skal ikke være urolig, man kan slet ikke sige noget ud fra livlighed når du ikke er længere Det kan være rent tilfælde hvordan barnet lige bevæger sig den dag. Om det sover eller slår koldbøtter. Mine har været lidt af det hele, som mange andre også skriver.

Pas på dig selv, din krop og baby så skal alt nok gå rigtigt fint. 

Når du begynder selv at kunne mærke barnet, så er det lettere at dannes sig et billede af aktivitets niveauet, så kan det endda være at du synes den er alt for vild  

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

Albertsen92 skriver:

Den ene tvilling legede bokser eller danser og den anden tog sig en lur

Anmeld

8. april 2013

Lund18

Albertsen92 skriver:

Til nf lå han utrolig stille, kun små ryk indimellem. Men til MD måtte vi vente 10 min. På at han fik brugt krudtet inden hun kunne undersøge han fra tip til tå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.