Hvor meget bevægede jeres sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
17 svar
4 synes godt om
5. april 2013

Albertsen92

Hvor meget bevægede jeres babyer sig til scanninger?
Var til scanning i tirsdags, 9+1, der sov den til at starte med, men vågnede og bevægede sig lidt, tog armene og til hovedet, benene bevægede sig og så lidt kroppen. Men den sprællede og svømmede ikke rundt, som andre folk skriver deres har gjort.

Så hvor meget bevægede jeres babyer til de forskellige scanninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Benjamins'mor

Vores har svømmet rundt alle gange - 7+, 8+, 11+ og 13+.

Den lagde til NF med hænderne ved hovedet og bevægede sig en del. Efter 15-20 mins scanning blev den sur, og sparkede JM og vendte ryggen til.

Anmeld

5. april 2013

MorDk

Vores søn lå ret så stille til alle scanninger... Men vores datter var meget AKTIV!

Anmeld

5. april 2013

Albertsen92

Benjamins'mor skriver:

Vores har svømmet rundt alle gange - 7+, 8+, 11+ og 13+.

Den lagde til NF med hænderne ved hovedet og bevægede sig en del. Efter 15-20 mins scanning blev den sur, og sparkede JM og vendte ryggen til.

Vores bevægede sig slet ikke 7+4, bare der ikke er noget galt
Vi har dog hørt fin hjertelyd begge gange..

Anmeld

5. april 2013

Albertsen92

MorDk skriver:

Vores søn lå ret så stille til alle scanninger... Men vores datter var meget AKTIV!

Godt at høre om andre stille babyer

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

Albertsen92 skriver:

Vores bevægede sig slet ikke 7+4, bare der ikke er noget galt
Vi har dog hørt fin hjertelyd begge gange..

Hvis der var hjerteblink fejler den ikke noget.
Det er jo ikke alle der bevæger sig lige meget. Jeg var 7+1, og den lavede noget der lignede hunde svømning.

Anmeld

5. april 2013

Trinebaby

Albertsen92 skriver:

Var til scanning i tirsdags, 9+1, der sov den til at starte med, men vågnede og bevægede sig lidt, tog armene og til hovedet, benene bevægede sig og så lidt kroppen. Men den sprællede og svømmede ikke rundt, som andre folk skriver deres har gjort.

10+ lå han meget stille 12+2 lå han også meget stille og 14+2 var han meget livlig

Anmeld

5. april 2013

Albertsen92

Benjamins'mor skriver:

Hvis der var hjerteblink fejler den ikke noget.
Det er jo ikke alle der bevæger sig lige meget. Jeg var 7+1, og den lavede noget der lignede hunde svømning.

Haha gag jeg godt at se
Det har det været, vi har både set og hørt det begge gange, det kan bare være den er doven, eller vi er blevet scannet på de forkerte tidspunkter

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

Albertsen92 skriver:

Haha gag jeg godt at se
Det har det været, vi har både set og hørt det begge gange, det kan bare være den er doven, eller vi er blevet scannet på de forkerte tidspunkter

Bare vent, den samler energi. Når du begynder at mærke liv sparker den løs hele dagen lang. Hehe.

Ja, det så også ret sjovt ud.

Anmeld

7. april 2013

Clisolka

Albertsen92 skriver:

Da jeg blev scannet med min datter for 3 år var den første scanning 11+, hvor hun lå som en sprællemand med arme og ben  De efterfølgende scanninger var hun dog ikke lige så livlig. 

I denne graviditet er jeg blevet scannet 6+4 og 13+1. Der var ikke så meget gang i lillefisen 6+4, men da jeg blev scannet 13+1 var der mere liv - vi har fået et billede, hvor den ligger med armen over hovedet  Glæder mig allerede til de andre scanninger jeg skal til (bliver scannet ca. en gang om måneden pga. diabetes) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.