VIPpigen skriver:
Har du tænkt på om du magter psykisk at vente på ham??
hvis det med et barn fylder så meget for dig, og så lidt for ham, så kan i -i mine øjne- elske hinanden nok så højt... Men barnet fylder bare mere for dig...
har i snakket om hvis i nu ikke kan på naturlig vis?? At så skal i igennem en masse, og alt det er først efter 2 års prøven den naturlige vej...
jeg er nok mere hård og kontant, og selvom jeg elsker min kæreste utrolig højt, så sagde jeg til ham, at sådan er det her, jeg smider pillerne der, og vil du ikke, jamen så skulle han sige det, for så var han måske alligevel ikke den rette for mig....
Nogen gange er kærligheden bare ikke alt, eller nok...
jeg syntes ikke han kan være det bekendte, og kan fortælle min heller ikke var helt klar da jeg fortalte at der var positive streger, men det bliver man som mor under forløbet, og som far tror jeg først man bliver det den dag han holder sin søn eller datter i armene
Ja, det har jeg tænkt på og jeg tvivler om jeg kan blive ved med at klare det - For gud hvor er det hårdt og det er hårdt at se mine veninder blive gravid.
Jeg er en kæmpe lort, for jeg kan bare ikke glæde mig rigtigt på deres vegne og er bange for at det i sidste ende også vil koste mig mine veninder 
Vi har snakket om, at der kan gå lææænge før jeg bliver gravid, hvis jeg kan, det ved man jo ikke! Og at der jo trods alt går 9 mdr, fra man bliver gravid, til barnet kommer til verden.
Ja, jeg sagde til min kæreste på et tidspunkt, at enten var det PB eller også måtte han flytte - Men ja, han sagde så, 'Jamen så må jeg flytte'
F**K det kunne jeg bare ikke klare, jeg elsker ham overalt på jorden og troede ikke han ville vælge sådan! SÅ jeg trak selvfølgelig i land :/
Vi elsker hinanden og ved at vi vil have børn med hinanden - Men jeg ved simpelthen ikke om jeg kan blive ved og vente!
Jeg har også sagt til ham, som du skriver, at han først er klar, den dag barnet er kommet til verden.