Hvorfor, hvorfor, hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

B&J

2721 skriver:

Jeg dyrker meget kunsten at tælle til en million

jaaa det er noget af en opgave du har gang i, mon du nogle sinde bliver færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

2721

B&J skriver:

jaaa det er noget af en opgave du har gang i, mon du nogle sinde bliver færdig

Jeg tvivler, bliver konstant afbrudt

Anmeld

5. april 2013

B&J

2721 skriver:

Jeg tvivler, bliver konstant afbrudt

ihihihihi jaaa nemlig

Anmeld

15. april 2013

mpr

2721 skriver:

Hej

Bliver I aldrig nogen sinde kuldret oven i hovedet af jeres dejlige unger når de konstant siger hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Herhjemme har vi virkelig ramt den periode og jeg tager mig i at ville sige: fordi jeg siger det!!

Puha, man skal godt nok finde sin tålmodighed frem

Hvordan får I den lukket når junior for 117 gang siger hvorfor til noget I lige har forklaret 117 gange?

Afleder I dem eller hvordan?

Jeg synes det er fantastisk at de er så videbegærlige og vil hellere end gerne tilfredsstille hans nysgerrighed, men nogen gange virker det altså mere som en leg

Haha ja vi er også lige kommet ind i den periode igen og kærestens pige er 5 år og 3 - snart 4 måneder og det er alt der kan blive spurgt til 100000000 gange.. Og man bliver nogen gange helt ør i hovedet af at svare på det samme spørgsmål  

Men herhjemme når hun har spurgt for 117 gang så plejer vi at spørge om hun ikke har lyst til at gå ind og lege lidt med hendes legetøj men har godt nok også taget mig selv i at komme til at sige "fordi sådan er det bare"  det afhænger virkelig også af hvilken tid på døgnet at det bare går igang med fuld tryk for man har bare mere overskud nogengange end andre Men hun tager det nu meget pænt når vi får afsluttet spørge runden Dog kan vi ikke vende det døve øre til for så begynder hun at tale højere eller råbe for at få ens opmærksomhed :p Men for hendes vedkommende er det jo også spændende da hendes sprog først nu er begyndt at indhente hendes alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.