Hvorfor, hvorfor, hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
33 svar
8 synes godt om
5. april 2013

2721

Hej

Bliver I aldrig nogen sinde kuldret oven i hovedet af jeres dejlige unger når de konstant siger hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Herhjemme har vi virkelig ramt den periode og jeg tager mig i at ville sige: fordi jeg siger det!!

Puha, man skal godt nok finde sin tålmodighed frem

Hvordan får I den lukket når junior for 117 gang siger hvorfor til noget I lige har forklaret 117 gange?

Afleder I dem eller hvordan?

Jeg synes det er fantastisk at de er så videbegærlige og vil hellere end gerne tilfredsstille hans nysgerrighed, men nogen gange virker det altså mere som en leg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Koen.

Jeg bliver på mystik vis lige pludselig døv ej men efter en trillion HVORFOR, så kan jeg ikke blive med og svare og beder hende rende ind og lege med lillebror

Anmeld

5. april 2013

Kay

spørgham "ja hvorfor?" så kan det være han kan huske hvad du sagde sidst han spurgte hvorfor  

Anmeld

5. april 2013

2721

Tanja. skriver:

Jeg bliver på mystik vis lige pludselig døv ej men efter en trillion HVORFOR, så kan jeg ikke blive med og svare og beder hende rende ind og lege med lillebror

Hehe, jeg har prøvet mystiskvis døv, men så får jeg ofte en bil eller lign efter mig, du ved bare lige får at fange mit fokus, sammen med et :
Mor hør efter!!

Øv man ikke lige har en lillebror

Måske jeg kan prøve med et: rend ind og leg med dine fisk

Anmeld

5. april 2013

Christina :-)

Nu er  min dreng 3 år og 5 mdr men ja hele tiden Hborfor mor hvorfor mor hvorfor mor

Anmeld

5. april 2013

2721

Kay skriver:

spørgham "ja hvorfor?" så kan det være han kan huske hvad du sagde sidst han spurgte hvorfor  

Hmm det var da et forsøg, med hans klæbe hjerne burde det ikke været problem

Han spørger mig faktisk tit hvorfor gør jeg det og det og så har jeg svaret ting som: fordi du synes det er sjovt/hyggeligt/irriteret osv og han er begyndt at bruge de udtryk i sin leg: se mor jeg køre bilen gennem vandet, fordi det er sjovt

Anmeld

5. april 2013

2721

mortilelias:-) skriver:

Nu er  min dreng 3 år og 5 mdr men ja hele tiden Hborfor mor hvorfor mor hvorfor mor

Åh Gud, bliver det ved SÅ længe:-0 :O

Anmeld

5. april 2013

Koen.

2721 skriver:

Hehe, jeg har prøvet mystiskvis døv, men så får jeg ofte en bil eller lign efter mig, du ved bare lige får at fange mit fokus, sammen med et :
Mor hør efter!!

Øv man ikke lige har en lillebror

Måske jeg kan prøve med et: rend ind og leg med dine fisk

ja så turder jeg ski ikke lege døv!

Mon der findes et selvskab hvor du kunne leje en lillebror? Bare for et par dage

Eller kattene, der kan han da få timer med at finde dem for de gemmer jeg altså godt

Anmeld

5. april 2013

2721

Tanja. skriver:

ja så turder jeg ski ikke lege døv!

Mon der findes et selvskab hvor du kunne leje en lillebror? Bare for et par dage

Eller kattene, der kan han da få timer med at finde dem for de gemmer jeg altså godt

Nej, vel?! Det har jeg også hurtigt opgivet

Hmm det må undersøges;P

Ja, det kunne jeg selvfølgelig men ham nu lidt ondt af pelle det godmodige fjols han bliver dagligt brug som bil bane med mere og finder sig virkelig i alt for meget

Anmeld

5. april 2013

Kay

2721 skriver:

Hmm det var da et forsøg, med hans klæbe hjerne burde det ikke været problem

Han spørger mig faktisk tit hvorfor gør jeg det og det og så har jeg svaret ting som: fordi du synes det er sjovt/hyggeligt/irriteret osv og han er begyndt at bruge de udtryk i sin leg: se mor jeg køre bilen gennem vandet, fordi det er sjovt

lige netop... han er jo en super klog lille fyr og spørg med garanti for at lære... så hvis du bare får hm til at gentage det du har sagt, er det lettere at huske hvorfor mor gør sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.