En masse tanker.. Langt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Uhh, når du formulerer det sådan, så kan jeg godt følge dig.
Grunden til jeg ikke panikkede, da jeg stoppede med p-piller, var jo nok at vi ikke skulle igang og jeg ikke vidste hvornår vi skulle.

Men tror nu jeg vil reagere på en eller anden måde, den dag han rent faktisk siger NU er det!
Ja også det ukendte, man ved ikke hvad man går ind til.
Fødslen? Hvad vil det egentlig sige at have et barn? Og det at være MOR!
Hvad med forholdet, når barnet er kommet?

Men som før skrevet, er jeg sikker på I klarer det
Som mange skriver: Tag det stille og roligt og NYD hinanden ..

Ja ik. Men forstår godt at du tog det roligere end mig, ville jeg nok også have gjort.. Måske.. Men igen, det er jo ukendt at stoppe med p-piller.. Selvom det er en lille ting.. 

Ja vil du nok Lige præcis! Alt det ukendte.. Alle ens tanker om at blive mor, baby hvordan passer man en lille baby, forholdet osv osv. Men det er nok kun godt at gøre sig nogle tanker og normalt. Men tænker måske også for meget over det.. 

Hvor er du sød   

Ja vi nyder også hinanden  Forsøger at tage det stille og roligt, misunder min kærestes rolige sind  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja ik. Men forstår godt at du tog det roligere end mig, ville jeg nok også have gjort.. Måske.. Men igen, det er jo ukendt at stoppe med p-piller.. Selvom det er en lille ting.. 

Ja vil du nok Lige præcis! Alt det ukendte.. Alle ens tanker om at blive mor, baby hvordan passer man en lille baby, forholdet osv osv. Men det er nok kun godt at gøre sig nogle tanker og normalt. Men tænker måske også for meget over det.. 

Hvor er du sød   

Ja vi nyder også hinanden  Forsøger at tage det stille og roligt, misunder min kærestes rolige sind  

Du har nok ret, man tænker nok for meget over det - MEN hvordan kan man lade være, når det er så stor en ting og så endda helt ukendt.

Jamen, din kæreste tager det nok så roligt, for det er jo ikke hans krop der skal igennem alle de ting + I ikke er gået igang endnu, måske han panikker som dig, NÅR først PB er sat igang

Anmeld

13. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Du har nok ret, man tænker nok for meget over det - MEN hvordan kan man lade være, når det er så stor en ting og så endda helt ukendt.

Jamen, din kæreste tager det nok så roligt, for det er jo ikke hans krop der skal igennem alle de ting + I ikke er gået igang endnu, måske han panikker som dig, NÅR først PB er sat igang

Lige præcis, det må være normalt at tænke så meget  over det, nu det er så stor en ting og ukendt.

Præcis, ik hans krop. Ja måske panikker han når vi går igang med pb  

Anmeld

15. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Lige præcis, det må være normalt at tænke så meget  over det, nu det er så stor en ting og ukendt.

Præcis, ik hans krop. Ja måske panikker han når vi går igang med pb  

Jeg håber det ikke - Altså at han panikker, når først I går igang.

Kunne jeg godt forestille mig at min ville gøre..

Anmeld

15. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jeg håber det ikke - Altså at han panikker, når først I går igang.

Kunne jeg godt forestille mig at min ville gøre..

Håber jeg heller ik. Men lidt panik er nok normalt.. Det er jo som sagt en stor ting og omvæltning i ens liv. 

Ja måske, ellers overrasker din.. 

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Håber jeg heller ik. Men lidt panik er nok normalt.. Det er jo som sagt en stor ting og omvæltning i ens liv. 

Ja måske, ellers overrasker din.. 

Hehe, det er ikke til at sige, hvordan de kære mænd reagerer..

Anmeld

17. april 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hehe, det er ikke til at sige, hvordan de kære mænd reagerer..

Men det må tiden vise Er sikre på de bliver gode fædre  

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Men det må tiden vise Er sikre på de bliver gode fædre  

Det er jeg også helt sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.