Hej ladies 
Har brug for at komme ud med nogle af mine tanker, har ik rigtig nogen at snakke med dem om, da det jo er hemmeligt og skal være en overraskelse når jeg bliver gravid, derfor er det skønt at I er her
Min kæreste og jeg besluttede at jeg skulle stoppe med p-piller nu her når jeg har taget den sidste pakke. Så det vil sige om 3 uger. Og så vil vi begynde på pb ca til august.
Vil gerne snart stoppe med p-piller, da jeg ik tror min krop er så tilfreds med dem mere, får tit pletblødning mm. Og vil også gerne have min krop tilbage, kan slet ik huske hvordan den var før p-pillerne.
Nu til alle mine tanker.. Er det normalt at panikke over pb? Jeg skifter mellem at være skruk og så slet ik have lyst eller være mega nervøs for at starte på pb, er det normalt? Forstår ik at jeg det ene øjeblik er helt skruk og kan se os med en baby og det næste panikker jeg bare over tanken med at stoppe med p-pillerne.. Tænker at det er fordi det er helt nyt og en ting vi jo aldrig har prøvet før.. Kender I til de tanker eller?
Jeg tænker vel for meget over tingene.. Plus vores familie har babynykker på vores vegne, et ret irriterende pres. Kan ik rigtig snakke med min kæreste om det, da han bare tænker at det tager vi da til den tid.. Men der er jo heller ik forberedelse som han skal.. Jeg skal jo stoppe med p-pillerne, finde ud af min cyklus, tage folsyre mm. Derfor synes jeg det kræver noget mere fra min side. Men kan også godt lide at have en plan at følge.. Men det er stadig skræmmende med pb.. Er vi klar til at gå fra to til tre.. 
Håber det giver mening. Havde brug for at få mine tanker skrevet ned, tak for at du læste med

Anmeld