Vi har faktisk lige haft den snak herhjemme. Vores datter går pt i vuggestue fra 8-16, hvilket vi synes er en ALT for lang dag! Da vi lige er flyttet, går hun stadig i hendes gamle vuggestue (der skulle ikke ske for mange nye ting på én gang) så det betyder at hun tager hjemmefra kl. 07:30 og er hjemme igen 16:30, det betyder at hun er RIGTIGT træt og der skal intet til før hun bliver ked af det. Vi har lige snakket om hvor uretfærdigt der er, at "fremmede" har alle de gode timer med hende, og vi selv kun har ca. 3 timer, hvor hun alligevel ofte er ked af det.
Derfor har vi valgt at hun skal i dagpleje, i den by vi er flyttet til. Jeg går pt. på barsel og når den er slut har jeg 3 år med fjernstudie = læser hjemme. Så pr. 1. maj kommer vores dag til at være helt anderledes! Hun vil ca. være i dagpleje fra 09:00-14:00 og hvis vi har lyst til en dag hjemme, så bliver hun bare hjemme. Jeg GLÆDER mig til at hverdagen bliver sådan, og håber at det bliver den rigtigte løsning for os
Tiden går allerede ALT for hurtigt og jeg vil have lov til at det er mig (og min kæreste, familie mm.) der tilbringer tid med hende, da det jo (desværre) ikke er en tid der kommer igen.
Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann.dk
Anmeld